فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه سپاه در ‌حوزه پالایشگاه انرژی و گاز ‌برنامه‌ریزی‌های منسجمی دارد، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا ۱۱۷ میلیون متر مکعب گاز به شبکه افزود.
کد خبر: ۸۸۶۴۰۵۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

به گزارشخبرگزاری بسیجاز اردبیل ، سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی عصر امروز در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل اظهارداشت:از 45 میلیارد مترمکعب مخازن آب ساخته شده در کشور 55 درصد مربوط به سپاه است، گفت: سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم طراحی کرده است.

وی تصریح کرد :در حال حاضر 25 میلیارد مترمکعب مخازن آب در کشور توسط سپاه ساخته شده و سپاه در حوزه ساخت مخازن آب اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

سردار عبداللهی بیان کرد: در حوزه راه‌اندازی مخازن آب نیز قرارگاه خاتم‌الانبیا بسیار فعال بوده به طوری که توانسته 55 درصد مخازن آب کشور را راه‌اندازی کند.

وی با بیان اینکه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان این که قرارگاه خاتم‌الانبیا در حوزه انرژی، برق و نیروگاه سیکل ترکیبی اقدامات اساسی انجام داده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح توسعه سیکل ترکیبی نیروگاه سبلان اردبیل تا خرداد سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد که این امر می‌تواند نقش بزرگی در تولید انرژی و برق داشته باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سپاه در قرارگاه خاتم‌الانبیا در حوزه پالایشگاه انرژی و گاز نیز برنامه‌ریزی‌های منسجمی دارد تا بتواند تحول عظیمی در توسعه و پیشرفت کشور فراهم کند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به این که با اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا 117 میلیون متر مکعب گاز به شبکه افزوده می‌شود، بیان کرد: این موضوع نیز یکی از اقدامات مهم قرارگاه خاتم‌الانبیا محسوب می‌شود.

سردار عبداللهی اظهار کرد: در حوزه تولید بنزین نیز هم‌اکنون به خودکفایی رسیده‌ایم و دیگر شاهد واردات بنزین نیستیم و با اقدامات انجام یافته درصدد هستیم 60 درصد بنزین کشور را تولید کنیم و در حوزه صادرات نیز گام‌های اساسی برداریم.

وی با بیان این که با راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی برای 700 نفر اشتغال فراهم شده است، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا در راستای توسعه اشتغال و اقتصاد مقاومتی نیز پیشگام بوده است.

 
 
ارسال نظرات