دریافت هرگونه وجه و شهریه از دانش آموزان مدارس کهگیلویه و بویراحمد به هنگام ثبت نام ممنوع است.
کد خبر: ۸۸۶۴۰۹۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:دریافت وجه به عنوان شهریه ثبتدریافت نکردن شهریه از دانش آموزان در زمان نام نویسی نام از دانش آموزان در مدارس عادی دولتی ممنوع است.
هادی زارع پور در نشست رؤسای آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق استان افزود: دریافت شهریه مصوب مدارس خاص وغیردولتی بر مبنای اساسنامه آن مدارس انجام می شود.
وی گفت: لباس دانش آموزان نیز براساس انتخاب انجمن اولیاء و مربیان و با توجه به رنگ های اعلام شده و پرهیز از مد و رنگ زننده و براساس قرارداد مدیر مدرسه با مراکز تولید با رعایت اصل صرفه جویی برای دانش آموزان انجام می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه پروژه مهر در قالب کمیته های پشتیبانی وساماندهی، اجرایی، ارزیابی، صیانت، توجیه و تبلیغ فعالیت خود را به زودی آغاز می کند افزود: فعالیت های مربوط به هدایت تحصیلی ورودی پایه دهم باید به زودی انجام شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به محدودیت وقت ثبت نام باید تمامی دانش آموزان بدو ورود به دبستان در طرح سنجش شرکت کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان هم افزود: با برنامه ریزی اصولی در ساماندهی نیروی انسانی باید طرح تجمیع مدارس انجام شود.
اردشیر یاری گفت: ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی وپرورشی با رعایت اصل صرفه جویی در جهت اقتصاد مقاومتی فعالیت های سال96 انجام می شود.
وی با بیان اینکه بخشنامه نقل و انتقالات به زودی اعلام می شود  افزود: فرم های امتیازبندی برای ساماندهی نیز به مدارس ارسال شد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان هم گفت: از سال تحصیلی جدید برنامه مدرسه محوری با اولویت کیفیت بخشی به فعالیتها به صورت ویژه در مدارس ابتدایی مستقل و پرجمعیت اجرا می شود.
علی شیر زهرایی افزود: با توجه به نیاز در سال تحصیلی جدید تمامی معلمان ابتدایی که در دوره های دیگر مشغول هستند باید به دوره ابتدایی منتقل شوند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم گفت: براساس اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند چشم انداز آن باید برنامه های کیفی بخشی اجرا شود.
ایوب رضایی افزود: دستورالعمل ثبت نام به ادارات ارسال شده و باید سریعاً به مدارس انتقال داده شود.

وی با اشاره به اینکه از سال تحصیلی آینده همه مدارس زیر پوشش برنامه تعالی مدیریت قرار می گیرند گفت: کمیته بررسی اجرای مصوبات شورای عالی آموزش وپرورش در استان تشکیل شده است.
دبیر نشست رؤسای آموزش و پرورش استان هم گفت: این نشست با هدف بررسی مسائل مربوط به ثبت نام و پروژه مهر به ویژه ساماندهی نیروی انسانی برگزار شد.
 قاسمی افزود: برنامه ریزی برای ساماندهی اموال، لباس دانش آموزان، زیباسازی و بانشاط کردن فضای مدارس از محورهای این نشست بود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا هم گفت: 7هزار و894 دانش آموز در 125 آموزشگاه شهرستان دنا تحصیل می کنند.
سپهدار مجلسی افزود: از این تعداد 4هزار و235 دانش آموز در دوره ابتدایی، هزار و546نفر در متوسطه اول و هزار و394نفر در متوسطه دوم تحصیل می کنند.
وی ادامه داد: وجود برخی مدارس زیر نرم به ویژه مدارس متوسطه دوم و هنرستانها، کمبود فضای فیزیکی بویژه در شهر سی سخت وکمی تعداد مدارس هوشمند از مهمترین مشکلات در حوزه مدارس شهرستان دنا است.

ارسال نظرات