خبرهای داغ:
سردار دلاور رنجبرزاده ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد آزاد سازی خرمشهر بیان کرد: ملت ایران با لبیک به خون شهدای هشت سال دفاع مقدس در انتخابات شرکت گسترده داشتند.
کد خبر: ۸۸۶۴۰۹۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه مهاباد درخصوص برنامه های دردست اجرا درسالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانوده های معظم شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، تسطیح و زیرسازی جاده روستای سلغه با هزینه 200 میلیون ریال و جاده شیخ یوسف با 150 میلیون ریال هزینه، برنامه گرامیداشت فتح خرمشهردر دانشگاه آزاد، برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

سردار رنجبرزاده با اشاره به فداکاری ها و شجاعت رزمندگان اسلام در عملیات ازاد سازی خرمشهر اظهار کرد: اگر لطف و عنایت خدای منان نبود خرمشهر آزاد نمی شد عملیات آزاد سازی عملیات پیچیده ای بود که با لبیک به فرمان امام میسر شد، شکست حصر آبادان، مدیریت امام راحل و قدرت جوانان ایران تمام معادلات استکبار را برهم زد تا فتح خرمشهر ممکن شد.

وی تاکید کرد: وحدت و یکدلی رمز قدرتمندی، پاسداری و حراست از ایران است و دشمنان انقلاب با شیطنت های مختلف و با تقویت تروریست در منطقه که اکنون از کنترل خودشان نیز خارج شده، نتوانستند امنیت ایران را دچار مشکل کنند.

سردار رنجبرزاده اظهار کرد: تا زمانی که ولایت مداری و وحدت بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد هیچ قدرتی توانایی ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران را نخواهد داشت.

ارسال نظرات