مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:

آنچه که خرمشهر را آزاد کرد، تقوا بود

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد، حضور امدادهای غیبی را از عوامل فتح بسیار پیچیده و غیرقابل توصیف خرمشهر برشمرد و گفت: این پیروزی با عملکرد انسان های عادی مقدور نمی شد مگر دست عوامل فرامادی در کار بوده باشد.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۱۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عبدالله پور در حسینیه شهدای شهرستان قرچک با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: این فتح بسیار پیچیده و از لحاظ استراتژیک غیرقابل توصیف و آنچه که خرمشهر را آزاد کرد تقوا بود.

وی با اشاره به آیات سوره فتح حضور امداد های غیبی را از عوامل این پیروزی مطرح کرد و افزود: این پیروزی با عملکرد انسان های عادی مقدور نمی شد مگر دست عوامل فرامادی در کار بوده باشد.

حجت الاسلام عبدالله پور بیان کرد: طبق گزارش اسناد انقلاب اسلامی چطور می شود عده ای با امکانات بسیار ضعیف و برای رضای خدا در مقابل بیش از 36هزار نفر از نظامیان عراقی که پشتیبانشان شرق و غرب بود، وارد جنگ شده و پیروز شوند.

وی با یادآوری اینکه خرمشهر تاکنون چند بار تصرف شده خاطرنشان کرد: یکبار توسط عثمانی ها، دوبار توسط انگلیسی ها و در نهایت برای بار چهارم در سال59 به فجیع ترین شکل توسط عراقی ها و با جنایات غیر قابل تصور اشغال شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج 15خرداد با اشاره به رجزخوانی های اخیر دولت سعودی، یادآور شد: در طول 8سال دفاع مقدس نیز سعودی ها می گفتند ایران دیگر نمی تواند خرمشهر را پس بگیرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: اما بر خلاف تصور اکثر کارشناسان خرمشهر آزاد شد و آنچه که خرمشهر را آزاد کرد، تقوا بود.

مسؤول امور روحانیون سپاه 15خرداد با اظهار اینکه انقلاب اسلامی ماندگار است، افزود: ایران اسلامی ثابت کرده می تواند امنیت خود را تأمین و موقعیت خود را در منطقه و جهان حفظ کند.

وی با تأکید بر اینکه امروز اثرگذارترین کشور در سوریه، ایران است، این مهم را پیرو تجربیات سوم خرداد دانست و افزود: سالروز آزادسازی خرمشهر فرصتی است برای بازبینی مجاهدت و مقاومت های ملت بزرگ ایران.

حجت الاسلام عبدالله پور اذعان کرد: بر همه واجب است تا این روز را به خاطر جانفشانی‌ها و ایثارگری های مردانی که در این عملیات با تکیه بر قدرت بی پایان الهی نقطه عطفی همچون آزادسازی خرمشهر را رقم زدند، گرامی بداریم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار