خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه صورت گرفت
جلسه ابلاغ برنامه های مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های ناحیه امام حسین(ع) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه در سالن اجتماعات حوزه شهید قربانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۵۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

ابلاغ برنامه های عقیدتی و نظارت حوزه های بسیج ناحیه امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو در جمع مدیران عقیدتی و نظارت حوزه بسیج طی سخنانی با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: دشمن تصور نمی کرد خرمشهر به ایران برگردد زیرا در جنگ همه دنیا علیه ما قدعلم کرده بودند اما دلیرمردان رزمنده ما ان خرمشهر را با وارد کردن تلفات فراوان به دشمن آزاد کردند.

وی جمله حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، مدنظر قرار داد و گفت: در پیروزی دو مسئله نظامی و نیروی انسانی مطرح است؛ مگر نظامیان ما چه نیرویی داشتند که احساس ضعف نکردند با این که تجهیزات کافی هم نداشتیم ولی با ایمان قوی و توسل به ائمه باعث آزاد سازی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) افزود: دنیا این آزاد سازی را درک نمی کند و همه ایران در دفاع مقدس نقش داشتند.

وی افزود: رهبری می گویند جوانان عملیات بیت المقدس و طریق القدس را مطالعه کنند چرا که باید بسیجی از بعد معنوی ساخته شود و در جایی هم می فرمایند خرمشهرها در پیش است.

خدابنده لو با اشاره به اینکه رمز پیروزی ما خلوص ایمان است نه جنگ افزار خاطرنشان ساخت: ماه رمضان ماه است که دل ها پاک می شود و خود سازی انجام شود.

وی همچنین با بیان احادیثی فضیلت ماه مبارک رمضان را برشمرد.

در پایان، برنامه های سال 96 به مدیران شعب حوزه ها ابلاغ شد.

ابلاغ برنامه های عقیدتی و نظارت حوزه های بسیج ناحیه امام حسین(ع)

ابلاغ برنامه های عقیدتی و نظارت حوزه های بسیج ناحیه امام حسین(ع)

ارسال نظرات