مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه هرمزگان:

واقعه افتخارآفرین سوم خرداد متعلق به همه نسل ها است

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: واقعه افتخار آفرین سوم خرداد سال 61 شمسی متعلق به همه نسل ها می باشد.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۷۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه هرمزگان افزود: یکی از فرازهای زیبا و نقطه عطف حماسه مردم ایران در سال‌های دفاع مقدس ، فتح خرمشهر یا عملیات سرنوشت‌ساز بیت‌المقدس است ، فتحی که امام خمینی(ره) از آن به عنوان'خرمشهر را خدا آزاد' اعلام کرد.


وی بیان داشت: آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد 1361 شمسی به عنوان مهم ‌ترین هدف عملیات بیت‌المقدس در دوره جنگ ایران و عراق توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفت و این آزادسازی در پی مرحله چهارم عملیات بیت‌المقدس که از یکم تا چهارم خرداد 1361 انجام شد، محقق گردید.


مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه هرمزگان ادامه داد: معتقدیم که در ادامه این راه ، همچنان به فرهنگ ارزشمند بسیجی نیازمندیم ، با این تفاوت که اگر در آن زمان ، از این فرهنگ ، توقع تشکیل نیروهای نظامی توانمند و قابل اتکا را داشتیم ، امروز انتظار بسیج کردن مردم برای پیشرفت در عرصه های علمی ، نرم افزاری و فن آوری است.


رستگار گفت: فراموش نکنیم که آن روز نیز قدرت های بزرگ با حمایت از دشمنان ملت ما ، پیروزی ما در جبهه ها را غیر ممکن می دانستند ، اما ما پیروز شدیم و توانستیم استقلال ، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی خود را از گزند تعرض بیگانگان حفظ کنیم.


وی یادآورشد: امروز نیز همان قدرت ها ، پیروزی ما را در صحنه های علمی و فن آوری ناممکن می دانند و برای اثبات باور خود ، به انواع تهدیدها ، کارشکنی ها ، سنگ اندازی ها و بحران سازی ها متوسل می شوند ، اما بدانند که ما فرهنگ بسیج را تجربه کرده و معتقد هستیم این گونه تلاش ها در مسیر حرکت ما بازدارنده نخواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار