خبرهای داغ:
مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتی فارس گفت: 10 هزار فعال صنعتی امسال در استان فارس آموزش‌های مربوط به کسب و کار خود را فرا می‌گیرند.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۸۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
شاهپور قنبری با علام این خبر اظهار داشت: این آموزش‌ها در حوزه‌‌های مهارتی، کارآفرینی، بازار، بهره‌وری و تکنولوژی به صنایع کوچک ارائه می‌شود و در این زمینه شرکت شهرک‌‌های صنعتی فارس در کشور پیشتاز است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه آموزش‌ها در دو شیوه حضوری و مجازی برگزار خواهد شد، افزود: 80درصد از هزینه برگزاری دوره‌های حضوری و 100 درصد هزینه دوره‌های مجازی از طریق اعتبارات یارانه‌ای این شرکت تامین و پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش به فعالان صنعتی بویژه صنایع کوچک در فارس از ابتدای امسال آغاز شده و متناسب با نیاز واحدهای صنعتی دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

قنبری ادامه داد: ارائه آموزش به واحدهای صنعتی از مهم‌ترین رسالت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در بحث نرم‌افزاری و حمایت از صنایع کوچک است که در این زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی در واحدهای صنعتی از مهترین برنامه‌های امسال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با تشریح نحوه برگزاری دوره‌های آموزش مجازی گفت: واحدهای صنعتی می‌توانند برای ثبت‌نام حضور در دوره‌های آموزشی رایگان مجازی به سایت e-sme.ir مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام اولیه از این دوره‌ها بهره‌مند شوند.

قنبری افزود: دوره‌های یادشده در شش محور شامل کارآفرینی، مدیران و بنیانگذاران کسب و کار، مشاورین و ارائه‌دهندگان خدمات کسب و کار، ارتقای مهارت‌های بازار، ایمنی صنعتی و بهداشت محیط کار و نیز ICDL برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: ارائه مدرک معتبر بصورت کاملاً رایگان از مزایای ثبت‌نام و بهره‌گیری از دوره‌های این سایت آموزشی است.

قنبری با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی از مهمترین برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است گفت: در همین راستا ارائه آموزش‌ها از سال گذشته شتاب گرفت و در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز در سال گذشته 275 دوره آموزشی برگزار و در قالب این دوره‌ها بیش از 8300 نفر شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها