خبرهای داغ:
سرهنگ زارعی با تاکید بر این نکته که خواست مردم بر این بود خرمشهر آزاد شود و این اتفاق افتاد آن هم با یکی از عملیات های بزرگ تاریخ و ۴۵ کیلومتر از منطقه آزاد که چرخ ماشین جنگی عراق از کار افتاد.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۹۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان یکی ازفرمانده هان هشت سال دفاع مقدس در مسجد النبی علیه السلام اردستان به مناسبت سوم خرداد گفت: دشمن به خیال خام خود ۱۰۰ شهر و روستای ایران را بر روی نقشه پاک کرد ولی موفق به پیروزی نشد.

سرهنگ حسن زارعی با بیان اینکه دشمن در آن زمان هم نقشه های شومی برای ایران می کشید، تصریح کرد: امروز هم ترامپ با فروش اسلحه به عربستان در صدد ترساندن کشورهای همسایه عربستان است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان امنیتی کشور ضمن هوشیاری نسبت به مسائل منطقه بی تفاوت نباشند، افزود: رزمندگان اسلام با آن شرایط سخت ایستادگی کرده و امروز باید قدر آن را بدانیم.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه ملت ایران در بدترین شرایط جلوی دشمن ایستادگی کردند، تصریح کرد: صدام با دریافت کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی از اربابان خود بر علیه ایران حمله کرد.

سرهنگ زارعی با اشاره به جمله معروف حضرت امام(ره) که فرموده فتح خرمشهر فتح ارزشهاست گفت:  به موجب روحیه جهادی و ارزشی رزمندگان اسلام  که پیروز شده اند این جمله صدق می کند.

وی با تاکید بر این نکته که خواست مردم بر این بود خرمشهر آزاد شود و این اتفاق افتاد آن هم با یکی از عملیات های بزرگ تاریخ که ۴۵ کیلومتر از منطقه آزاد و  چرخ ماشین جنگی عراق از کار افتاد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت:  افرادی در آن زمان معتقد بودن بعد از فتح خرمشهر باید جنگ تمام می شد و پای میز مذاکره می نشستیم که اگر اینگونه بود تا الان گرفتار بودیم.

زارع با بیان اینکه به دشمن نمی شود اطمینان کرد گفت: افرادی  فعالیت رزمندگان و مدافعان حرم را زیر سوال برده که این موضوع نشأت گرفته از نداشتن تحلیل و خط فکریشان است.

وی با تاکید بر این نکته که وقتی دشمن می گوید جنگ را باید به ایران بکشانیم عده ای  در داخل با دشمن همنوا شده و از وجود نیروهای ایران در سوریه و عراق که نقطه استراتژیک ایران محسوب می شود انتقاد می کنند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: خدا را شاکریم که با وجود مقام معظم رهبری و در امنیت کامل سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر را جشن می گیریم.

زارع با بیان اینکه هر وقت ایمان باشد خدا هم قدرت می دهد، تصریح کرد: ایمان و نیروی انسانی در جنگ حرف اول را می زند که ما توانستیم با این دو موضوع پدافند دشمن را با شکست مواجه کنیم.

وی با توجه به موضوع  و واژه مقاومت و پیروزی گفت: مقاومت در همه موضوعات همچون اقتصادی، فرهنگی  نیاز بوده و مردم نیازهای واقعی خود را از مسئولان مطالبه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها