فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت:حضور همه جانبه مردم در صحنه ها؛رمز موفقیت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۰۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی که یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام مراسمی با حضور جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در محل سپاه ناحیه رودان برگزار شد.

سرهنگ ابراهیم حسین زاده در این مراسم اظهار داشت :عملیات پیروزمند بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱، وضعیت نوینی در صحنه سیاسی- نظامی جنگ تحمیلی ۸ ساله و تحولات آینده خاورمیانه رقم زد.

وی افزود :سوم خرداد يك حماسه ملي است، اگر حضور ملت در صحنه جبهه‌هاي دفاع نبود، نه حماسه آن پيروزي تحقق مي‌يافت و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پيروزي. لذا به حق مي توان گفت پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمي در همه صحنه‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه رودان با اشاره به برخی از تهدیدات دشمنان این نظام و انقلاب تصریح کرد:آگاهی از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن از طریق اشراف اطلاعاتی همه جانبه و توانمندتر ساختن سپر دفاعی کشور فقط و فقط با تقویت قدرت بازدارنگی به مثابه یک اولویت و نیاز جدی و دائمی فراروی ملت و نیروهای مسلح؛ نیازمند وحدت، یکپارچگی و هم‌افزایی است.

ابراهیم حسین زاده عنوان داشت :به فضل الهی و با استعانت از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم خواهیم توانست دشمنان قسم خورده و قداره بند را مقهور عظمت، اقتدار و بالندگی جمهوری اسلامی ایران سازیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:اینجانب به نوبه خود حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان مسیر جنگ و جهاد تبریک عرض می‌کنم و سلام و درود می‌فرستیم به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تمامی شهدایی که در این راه خون خود را فدا نمودند تا آسیبی به میهن اسلامی نرسد.

ارسال نظرات