این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت:تهدیدات پوچ آمریکا و مستکبران عالم نشان از اضمحلال کشورها و دولت‌هایی است که در مقابل روحیه ایثار و شهادت ملت ایران درمانده‌اند .
کد خبر: ۸۸۶۴۲۱۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ ‌دوم پاسدار محمد میرجانی در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و یادبود شهدای عملیات بیت‌المقدس ساوه به تشریح عملیات پرداخت و گفت: مرحله اول عملیات از دهم اردیبهشت ماه سال 61 آغاز و رزمندگان توانستند از رودخانه کارون عبور کنند و دشمن را که در ساحل کارون مواضع داشت زمین‌گیر کرده و به جاده اهواز خرمشهر برسند و در این مرحله از عملیات بود که شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردیم.

این جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: از تاریخ اول خردادماه سال 1361 بود که عملیات اصلی آزادسازی خرمشهر آغاز شد و بعد از 48 ساعت رزم بی‌امان خرمشهر در ساعت 10 صبح سوم خردادماه بعد از 578 روز اشتغال توسط رژیم بعث آزاد شد و برگ زرینی بر افتخارات این کشور رقم خورد.

وی تصریح کرد: در سایه رشادت‌های رزمندگان اسلام بود که در این عملیات 19هزار عراقی به اسارت ایران درآمد و 17 هزار کشته و زخمی حاصل شکست عراقی‌ها بود و غنائم بسیاری نیز بدست آمد.

سردار میرجانی با اشاره به اینکه امروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی زبانزد عام و خاص است، گفت: در شرایط کنونی نیز رزمندگان ایران با تأسی از روحیه مقاومت عملیات بیت‌المقدس و سایر عملیات‌های غرورآفرین در دفاع از مرزهای ایران تلاش کرده و در دفاع از حرمین شریفین مجاهدت می‌کنند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز اگر رئیس جمهور کشور آمریکا با حضور در عربستان می‌خواهد تهدیدات خود علیه نظام اسلامی را در خاورمیانه و در کشور عربستان ادامه دهد به دلیل ترس از روحیه مقاومت و ایثارگری ملت ایران است.

وی افزود: تهدیدات پوچ آمریکا و مستکبران عالم که هر روز شاهد آن هستیم نشان از اضمحلال کشورها و دولت‌هایی است که در مقابل روحیه ایثار و شهادت ملت ایران درمانده‌اند و امروز آمریکا با سفر به عربستان و دریافت میلیون‌ها دلار از این کشور درصدد حمایت از عربستان و حامیان آنها و تهدید ایران است.

سردار میرجانی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچگاه از تهدیدها، هراسی به دل نداشته و همواره ایستاده است. و در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری ذره‌ای تردید به دل نخواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات