لشگری گفت: فتح خرمشهر به تعبیر حکیمانه امام راحل عظیم الشان (ره) فتح خاک نبود، بلکه فتح عالی ترین ارزشهای اسلامی و انسانی بود که سراسر تاریخ جنگ تحمیلی را تحت تاثیر خود قرار داد و منشاء موفقیت های بعدی شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۲۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با سوم خرداد، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ  در دیدار با خانواده‌های شهدای آزادسازی خرمشهر در این شهرستان، گفت: حفظ راه شهدا و پاسداری از خونشان نخستین وظیفه ما است.
 
سوم خرداد تجلی‌گر الطاف خداوندی بر این مردم بود 
 
 علی لشگری به همراه فرماندار ساوجبلاغ و جمعی از مسئولان شهرستان ساوجبلاغ با حضور در منزل شهید ایرج اکبری، شهیدان طاهریان و ورزدار در هشتگرد و قاسم آباد آقا یاد و خاطره حماسه‌ آفرینان فتح خرمشهر را گرامی داشتند.
 
لشگری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به حماسه عظیم و الهی آزادسازی خرمشهر در دوران هشت سال مقدس، آن را نقطه عطفی در مسیر پیروزی های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل عنوان کرده و افزود: فتح خرمشهر به تعبیر حکیمانه امام راحل عظیم الشان (ره) فتح خاک نبود، بلکه فتح عالی ترین ارزشهای اسلامی و انسانی بود که سراسر تاریخ جنگ تحمیلی را تحت تاثیر خود قرار داد و منشاء موفقیت های بعدی شد.
 
فرماندهی سپاه ساوجبلاغ  گفت:سوم خرداد تجلی‌گر الطاف خداوندی بر این مردم بود و چنانکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه شهیدان هشت سال دفاع مقدس پرچمی برای استقلال وشرف این نظام هستند، اظهار داشت: صبر و بردباری خانواده های معزز شهدا، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.
 
 
 
 
خبرنگار بسیجی: فلاحتکار
ارسال نظرات
پر بیننده ها