خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: حاکمان بحرین تابع بی‌چون و چرای خواسته‌های غرب بوده و از خود هیچ‌گونه اراده‌ای ندارند لذا اتفاقاتی چون دستیگری شیخ عیسی قاسم قابل پیش‌بینی است.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۴۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اتفاقات اخیر بحرین و دستگیری شیخ عیسی قاسم رهبر شیهیان بحرین اظهار کرد: کاملا مشخص است که حاکمان بحرین منتخب مردم نبوده و حاکمان و سردمداران آمریکایی و انگلیسی آنها را به قدرت رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: حاکمان بحرین تابع بی‌چون و چرای خواسته‌های غرب بوده و از خود هیچ‌گونه اراده‌ای ندارند لذا اتفاقاتی چون دستیگری شیخ عیسی قاسم قابل پیش‌بینی است.

این مسئول تشریح کرد: این اتفاقات قبل از رفتن ترامپ به عربستان برنامه‌ریزی شده بود و ما امروز شاهد پیاده کردن دستورات سران آمریکایی و انگلیسی در بحرین هستیمف در این کشورها کمترن شمه ا از حقوق بشر وجود ندارد، می توانند به دلخواه غری هر برخوردی را بر مردم روا دارند بی آنکه ا چزی نگران باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین به اهداف شوم فتنه‌گران از این اقدامات اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران از هر چیزی که پایه‌های لرزان حکومتشان را خدشه‌دار کند به شدت ترسیده و احساس خطر می‌کنند و با تمام قوا در مقابلش می‌ایستند، همان طور که در برابر محبوبیت شیخ عیسی قاسم ایستاده اند.

حجت‌الاسلام معبودی تبیین کرد: فتنه‌گران برای خاموش کردن ندای مظلوم  مردم دست به هر اقدامی می‌زنند و دستگیری شیخ عیسی قاسم نیز یکی از این اقدامات بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج)در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: بسیاری از اقدامات وحشیانه سران بحرینی تنها یک نوع خودشیرینی برای ارباب‌هایشان است، حضور ترامپ در منطقه قوت قلب این قدرت های دست نشانده است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها