خبرهای داغ:

همایش سران ایلات و طوایف عشایر در کرمانشاه

به مناسبت روز بسیج قشر عشایری، همایش سران ایلات و طوایف با حضور جمعی از مدیران، مسئولان، بزرگان و ریش سفیدان ایلات عشایری استان کرمانشاه در كانون بسيج جوانان استان كرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۵۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، به مناسبت روز بسیج قشر عشایری، همایش سران ایلات و طوایف با حضور جمعی از مدیران، مسئولان، بزرگان و ریش سفیدان ایلات عشایری استان کرمانشاه در كانون بسيج جوانان استان كرمانشاه برگزار شد.

 

 

در ابتداي اين مراسم "نبي احمدي" فرمانده سپاه ناحيه عشايري استان كرمانشاه با تبريك روز تشکیل بسیج عشايري اظهار داشت: عشایر غیور و دلاور همگام با هموطنان خود در راه دفاع از حریم و کیان ایران اسلامی مجاهدت ها کردند و همان گونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: عشایر ذخائر انقلابند.

 

وی افزود: در طول ۸ سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل به دشمنان ثابت شده عشایر تا پای جان از ارزش های انقلاب حفاظت و پاسداری می کنند و عشایر در کنار سایر اقشار ملت توانستند در طول دوران دفاع مقدس از کیان اسلام دفاع کنند.

 

احمدی، با اشاره به نقش عشایر در سنگر حمایت از ولی فقیه، گفت: طاغوت نتوانست عشایر را جذب کند اما امروز، عشایر غیور و ولایت مدار به واسطه دلدادگی به اسلام، پاسداران عزت میهن اسلامی و ناموس پرست و کانون غیرت هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان، عشق و ارادت متقابل بین رهبری و عشایر، دینداری، حفاظت از نظام اسلامی، ولایت مداری و عشق به میهن اسلامی را مهمترین ویژگی عشایر برشمرد و گفت: اگر عشایر در تمام  دوران انقلاب در مقابل تهاجم و حمله استکبار ایستاده اند به دلیل استکبار و سخت کوشی این قشر است.

 

 

وی، عشایر را موجب رونق در بخش‌های اقتصادی و تولیدی خواند و عنوان کرد: عشایر قهرمان علاوه بر دفاع جانانه در دوران سخت و حماسه‌ساز دفاع مقدس نقش مثبت و اثرگذار خود در تولیدات مختلف و کمک به پشت جبهه‌ها را نیز جزو وظایف انسانی و انقلابی خود دانستند و کمک‌های ارزشمند آنها در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

 

 

احمدی با اشاره به نقش مهم عشایر در رونق اقتصادی کشور، اظهارکرد: حمایت از جامعه عشایر برای پیشبرد اهداف اقتصادی جامعه و پایداری رونق تولید واشتغال این قشر یک ضرورت انکارناپذیر است.

 

وی بیان کرد: عشایر ما در همه جبهه‌ها از غرب تا جنوب حماسه‌ها آفریدند که امروز لازم است برای قدردانی از آن همه جانفشانی به عشایر خدمت بیشتری کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات