فرمانده حوزه ولیعصر(عج)شهرکاکی :

حضور مردم حماسه آفرین است چه برای آزاد سازی خرمشهر باشد چه پای صندوق رای

بوشهر- اسکندری با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات اخیر ولبیک ملت به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای عمل به تکلیف بود واین حضور همواره حماسه آفرین است، چه در آزادسازی خرمشهر باشد چه پای صندوق های رای.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۶۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
به گزارش  خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی،فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر(عج)کاکی درآیین بزرگداشت آزادسازی خرمشهر درگلزار شهداءکاکی با اشاره به شرایط کشور در روزهای آغازین جنگ تحمیلی گفت: تحریم همه جانبه ،نابسامانی وضعیت سیاسی ،اقتصادی ونظامی کشور عواملی بودند که مقاومت در برابر تجاوز دشمن را از منظر تحلیل گران غیرممکن می نمود.
عبدالله اسکندری آزاد سازی خرمشهر را نقطه عطفی در عملیاتهای 8سال دفاع مقدس دانست وتصریح کرد :با عملیات بیت المقدس وفتح خرمشهر ماشین جنگی رژیم بعث عراق منهدم شد ورزمندگان اسلام تهاجم به دشمن را جایگزین دفاع ومقابله با دشمن نمودند.

وی با اشاره به سفر ترامپ به منطقه وطرح ایده تشکیل ناتوی عربی توسط عربستان سعودی گفت: طرح تشکیل ناتوی عربی ابزاری برای فروش تسلیحات در انبار مانده امریکاست وماهیت عملیاتی ندارد.

اسکندری با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات اخیر ولبیک ملت به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای عمل به تکلیف بود واین حضور همواره حماسه آفرین است، چه در آزادسازی خرمشهر باشد چه پای صندوق های رای.وی با اشاره به سخن امام (ره)که فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت:این سخن امام (ره) بیانگر تکلیف مداری حضرت امام(ره) است ونشان می دهد که در مکتب امام (ره)عمل به تکلیف مهمتر از نتیجه عمل است.


ارسال نظرات