همزمان با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر:

افتتاح سالن فرهنگی و ورزشی سیدالشهدا (ع) شریف آباد ابهر

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد سالن فرهنگی و ورزشی سیدالشهدا (ع) شریف آباد با حضور مسولین شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۹۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به همت سپاه ناحیه ابهر سالن فرهنگی ورزشی سیدالشهدا (ع) شریف آباد سوم خرداد با حضور حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر، سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر، فخیمی رئیس شورای اسلامی شهر ابهر، حجت الاسلام اعتقادی پور امام جماعت مسجد جامع شریف آباد، خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولین و اهالی شریف آباد ابهر افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ابتدای این مراسم ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر از همکاری و همراهی اهالی شریف ابهردر طول مراحل ساخت و تکمیل پروژه سالن فرهنگی ورزشی سیدالشهدا(ع) که با کمبود تامین اعتبار همراه بود صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ فروزنده در تشریح مراحل ساخت سالن فرهنگی و ورزشی شریف آباد افزود: سالن فرهنگی ورزشی شریف آباد با مساحت 1701 متر مربع و با هزینه کرد 3 میلیارد و850 هزار ریال افتتاح و بهره برداری رسیده است.

در ادامه این مراسم امام جمعه ابهر با تبریک سوم خرداد و یادآوری مجاهدت فرمانده هان و رزمندگان دفاع مقدس در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در پایان از صبر و حوصله مردم شریف آباد در ساخت و تکمیل سالن فرهنگی و ورزشی سیدالشهدا (ع) تشکر کرد

.

ارسال نظرات
آخرین اخبار