پنجاه و چهارمین سالن فرهنگی ورزشی صالحین استان اردبیل در اصلاندوز افتتاح شد

همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی فتح خرمشهر پنجاه و چهارمین سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی صالحین در استان اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۹۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،به مناسبت سوم خرداد با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشداران اصلاندوز و اسلام آباد،فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،فرمانده مرکز آموزش شهید مدنی ناجا،روحانیون،جمعی از مسئولان محلی،کارکنان سپاه،بسیجیان و اهالی روستای عمران آباد پنجاه وچهارمین سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی صالحین در سطح استان اردبیل افتتاح شد.

سرهنگ بنیادی فرمانده ناحیه عشایری در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و عرض خیرمقدم گویی به مدعوین مراسم به اقدامات و فعالیتهای ناحیه در احداث سالنهای فرهنگی ورزشی در سطح منطقه اشاره کرد و گفت:پنجمین سالن فرهنگی ورزشی بسیج عشایری اصلاندوز با مساحت 545 متر مربع در دو طبقه اداری و سالن ورزشی با اعتبار450 میلیون تومان درحوزه امام حسن(ع) ناحیه عشایری فتحعلی امروز به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز نیز با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در سخنانی با اشاره به ایثارگریها و رشادتهای جوانان خرمشهر برای آزادسازی این شهر و رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه خون شهدا و ایثارگریهای رزمندگان اسلام دانست.

وی استقامت و پایداری در راه خدا را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر عنوان کرد و گفت:هشت سال رزمندگان و ایثارگران جانانه از انقلاب و اسلام دفاع کردند و امروز وظیفه داریم تا رشادت ها و دلاورمردی های شهدا و رزمندگان را به نسل جوان انتقال دهیم.

امام جمعه اصلاندوز از تمامی دست اندرکاران ساخت سالن های ورزشی و فرهنگی صالحین از جمله سپاه ناحیه عشایری و همچنین از عنایات ویژه سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل قدردانی کرد.

در ادامه مراسم مسئولان از اتاق های اداری و ورزشی این سالن بازدید کردند.

برچسب‌ها
 

ارسال نظرات