خبرهای داغ:
در بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر مراسمی در اتاق اصناف شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۱۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با حضور اعضا مجمع امور صنفی و فرماندهان پایگاه های بسیج اصناف در محل اتاق اصناف شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند، مرتضی احمدیان از کارشناسان مسائل سیاسی و ارز رزمندگان دفاع مقدس به تبیین حماسه فتح خرمشهر پرداخت و تاکید کرد: فتح خرمشهر از آن جهت دارای اهمیت است که رزمندگان ما دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح قرار گرفتند و پیروز شدند و باور این برای نظامیان جهان بسیار مشکل و سخت است و با تاکتیک های نظامی هماهنگی ندارد.

وی افزود: فتح خرمشهر همانطور که امام راحل فرمودند فتح ارزش ها و به دست خدا میسر شد و رزمندگان ما وسیله ای برای تحقق این امر بودند که نشان دادند با دست خالی از تجهیزات اما با قدرت اراده و ایمان و به اذن خدا این امر میسر می شود و آیات قرآن نیز در اینجا ظهور و بروز پیدا می کند که عده ای قلیل بر عده ای کثیر پیروز می شوند و با اینکه به اذن خدا شما می توانید بر هر چیزی غلبه کنید.

احمدیان خاطر نشان کرد: امروز نیز در جامعه ما این ارزش ها را نیاز داریم و رهبری انقلاب در بیانات خود فرمودند باید دفاع مقدس را پاسداری کنیم که خرمشهرها در پیش است و راه ایستادن فقط ایمان و اعتقاد و اراده و توکل است که همه چیز را ممکن می سازد.

در این برنامه غریب مسئول اتاق اصناف شاهرود نیز در سخنانی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این برنامه به خصوص بسیج اصناف با بیان اینکه ما خرم از این اتفاق هستیم گفت: تمام توانستن و ایستادگی ما نشات گرفته از خرمشهرها و اهداف و آرمان های متعالی آن است و باید تلاش کنیم در این مسیر باقی بمانیم.

محمدرضا قاسمی از راویان دفاع مقدس در این مراسم به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت و در پایان با حضور اعضا شورای شهر شاهرود،رئیس دفتر امام جمعه شاهرود،رئیس اتاق اصناف و فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود از خانواده شهیدان سه شهید اصناف با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها