معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان:عدم رسیدگی و ساماندهی این رودخانه ممکن است باعث بروز مخاطراتی برای بقعه متبرکه امامزاده محمد بن حسن (ع) و زائران و مجاوران این مکان متبرکه گردد.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۱۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان مسلم رضایی پور ضمن بازدید از آستان مقدس امامزاده محمد بن حسن (ع) واقع در روستای اینوه از توابع بخش بشارت ذلقی شهرستان الیگودرز ، خواستار همکاری دستگاه های مرتبطاستانی و شهرستانی برای ساماندهی رودخانه این روستا شد.

عدم ساماندهی رودخانه روستای اینوه تهدیدی برای بقعه متبرکه امامزاده محمد بن حسن (ع) +تصاویر 

وی اظهار داشت: به دلیل نزولات جوی و افزایش دبی آب رودخانه و موقعیت جغرافیایی روستا ، طغیان این رود ،باعث تخریب کانال احداثی شده و دسترسی اهالی و زائران نیز به جنوب روستا دچار مشکل شده است.

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان افزود: عدم رسیدگی و ساماندهی این رودخانه ممکن است باعث بروز مخاطراتی برای بقعه متبرکه امامزاده محمد بن حسن (ع) و زائران و مجاوران این مکان متبرکه گردد.

عدم ساماندهی رودخانه روستای اینوه تهدیدی برای بقعه متبرکه امامزاده محمد بن حسن (ع) +تصاویر 

رضایی پور خاطر نشان کرد:تغییری در جاده دسترسی این امامزاده حدفاصل روستای بزنوید تا پرچل ، حاصل نشده و این مسیر به مسافت 40 کیلومتر همچنان خاکی می باشد.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات