معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین:
معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین گفت: چیزی که سایه جنگ را از کشور دور کرده، ایستادگی رزمندگان ما در دفاع مقدس و خط مقاومت است.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۲۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی استادحسینی در جمع شماری از پاسداران سمنانی بیان کرد: عملیات بزرگ بیت‌المقدس وقتی آغاز شد، 10 برابر عملیاتی که در غرب انجام دادیم، بود؛ بیش از 5 هزار و 400 کیلومتر مساحت عملیات بود و واقعاً کاری فوق‌العاده و عجیب رخ داد.

وی گفت: عملیات بیت‌المقدس در سه مرحله انجام و در عملیات سوم منجر به عدم فتح و یأسی در دل‌ها حاکم شد؛که  پیام امام خمینی (ره) آمد که «استقامت کنید؛ پیروزی با شماست».

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین افزود: وقتی مرحله چهارم عملیات را می‌خواستیم انجام دهیم، تعداد ما اندک بود؛ بیش از 20 هزار نفر نیروی بعثی در خرمشهر برای دفاع از محل اشغالی‌شان آماده شده بودند؛ یعنی ما باید 60 هزار نفر می‌بودیم، اما بر اساس این فرموده خداوند متعال که «اگر شما دین خدا را یاری کنید خداوند شما را یاری می‌کند»، خداوند مدافعان دین خود را یاری و خرمشهر را آزاد کرد.

استادحسینی بیان کرد: امروز هم اگر بایستیم و مقاومت کنیم، مطمئن باشید که همان‌طور که آمریکا و اذنابش هیچ غلطی نتوانستند بکنند، باز هم هیچ غلطی نخواهند کرد؛ چیزی که می‌تواند ما را مقابل دشمن محکم و پابرجا نگه دارد، ایستادگی و توان نیروهای مسلح است.

وی با تأکید بر اینکه اگر در موضع قدرت باشیم، دشمن جرأت تعرض به خاکمان را نمی‌کند، گفت: سال‌هاست که آمریکایی‌ها گفته‌اند همه گزینه‌های ما روی میز است؛‌ اما آن‌ها هیچ‌وقت حمله نمی‌کردند و نخواهند توانست، چون ما در موضعی از قدرت ایستاده‌ایم که رهبری با اطمینان می‌گویند که «اگر اسرائیل کاری بکند، اثری از تلاویو و حیفا نخواهد بود».

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: قدرت موشکی و ایمان مردم است که امروز دشمن را به عقب‌نشینی وا‌داشته و سایه جنگ را از سر کشور برداشته است.

استادحسینی با تأکید بر اینکه ایران در اوج قدرت است، اظهار داشت: امروز اثرات عملیات بیت‌المقدس و سوم خرداد است که دشمن را مأیوس و آن‌ها را وادار کرده تا جرأت نکنند به این کشور دست‌درازی کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز آمریکایی‌ها به عراق و افغانستان حمله می‌کنند، به این دلیل است که آن‌ها را در موضع ضعف می‌بینند، بیان داشت: اگر می‌خواهیم سایه جنگ از روی کشور برداشته شود، باید قدرتمند باشیم؛ همان‌که قرآن فرموده اگر قدرتمند باشید، دشمنان می‌ترسند.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکایی‌ها فقط رجز می‌خوانند و مطمئن باشید آمریکا هیچ‌وقت جرأت نمی‌کند به‌نظام جمهوری اسلامی ایران حمله نظامی کند، گفت: آن چیزی که سایه جنگ را از کشور برده است؛ ایستادگی رزمندگان ما در دفاع مقدس و خط مقاومت است.
ارسال نظرات