مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی:

آزادسازی خرمشهر نماد پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی گفت : آزادسازی خرمشهر به نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن تبدیل شده که بهترین الگوبرای ما ونسل جوان است.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۳۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
حجت الاسلام علی لرستانی در مراسمی که بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در کنار مزار شهدا برگزارشد اظهار داشت:روز سوم خرداد 1361 يکي از بارزترين جلوه‌هاي نصرت الهي و يکي از مهمترين و زيباترين روزهاي انقلاب اسلامي ايران مي‌باشد.

وی افزود: در اين روز شهر مقاوم خيز خرمشهر بود، پس از 578 روز اشغال رژیم بعثی بار ديگر توسط رزمندگان اسلام فتح شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع و پل تخريب شده خرمشهر به اهتزاز در آمد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی با اشاره به اینکه مقاومت مردم خرمشهر، حماسه ای از یاد نرفتنی است عنوان کرد: مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.

حجت الاسلام لرستانی با اشاره با بیان اینکه سوم خرداد و فتح خرمشهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است خاطر نشان کرد:آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد سال 1361 بعنوان مهم‌ترین هدف عملیات بیت‌المقدس در دوره جنگ ایران و عراق توسط ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: نشان دادن برتری قدرت سیاسی‌-نظامی و اجتماعی و بیرون راندن نیروهای متجاوز به پشت مرزهای بین‌المللی و انهدام نیروهای متجاوز واز همه مهمتر منجر به آزادسازی خرمشهر از اشغال متجاوزین شدند .

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی گفت :آزاد سازی خرمشهر در حقیقت از اهداف مرحله چهارم عملیات بیت‌المقدس بود که توانست ضربه‌ای سنگینی به توان رزمی و روحیه نیروهای عراقی وارد آمد.

حجت الاسلام لرستانی بیان کرد: آزادسازی خرمشهر به نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن تبدیل شده که بهترین الگوبرای ما ونسل جوان و آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.

وی افزود : درتجاوز رژیم بعثی به میهن عزیزمان دست های زیادی در پشت صحنه این تجاوزات وخونریزی ها وجود داشت اما رزمنگان اسلام توانستند با ایمان وتوکل برخداوند موفق باشند ودشمن تادندان مسلح را زمین گیر بکنند.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی خاطر نشان کرد:در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان می خواهند دسیسه های خود را به نتیجه برسانند واز هر راه وروشی برای ضربه زدن استفاده می کنند

حجت الاسلام لرستانی گفت : ما باید مانند همه شهدای بابصیر دوران دفاع مقدس باتبعیت از ولی فقیه ودفاع جانانه از آرمانهای انقلاب اسلامی روز به روز به اسقلال وآزادی واقتدار ملت عزیزمان بفزائیم.

 
انتهای پیام /z
ارسال نظرات
آخرین اخبار