خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
جانشین قرارگاه عملیاتی منطقه ای سیدالشهداء (علیه السلام)
جانشین قرارگاه عملیاتی منطقه ای سیدالشهداء (علیه السلام) گفت : رزمندگان اسلام با تکیه بر اسلام و فرامین ولی فقیه و امام خود توانستند بر دشمن بعثی غلبه نمایند.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۵۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، سردار تقی امینی جانشین قرارگاه عملیاتی منطقه ای سیدالشهداء (علیه السلام) در جمع کارکنان ناحیه امام صادق (ع) و قرارگاه به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت : در آغاز جنگ تحمیلی صدام و هم پیمانانش به خیال خود که تازه انقلاب شده و ارتش ایران شاکله ی خود را از دست داده و هنوز حکومتی قدرتمند مستقر نشده است به ایران اسلامی حمله کردند و به این امید که سه روزه تهران را تصرف می کنند با دهها لشکر قوی تجاوز خود را به خاک ایران آغاز نمودند.

وی گفت : رزمندگان جبهه ی اسلام متشکل از ارتش ، سپاه ، بسیج و نیروهای مردمی و جهادسازندگی توانستند با روحیه ی انقلابی و ولایت مداری دشمن بعثی تا بن دندان مسلح  را شکست و خرمشهر را از تصرف آنان در بیاورند.

وی به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد اشاره کرد و گفت : واقعا در مخیله ی هیچ کسی نمی گنجید که ایران بتواند خرمشهر را از تصرف رژیم بعثی عراق آزاد کند ولی این خواست خدا بود که به وسیله ی رزمندگان اسلام این پیروزی نصیب ملت ایران گردید.

وی در ادامه به به هماهنگی خوب بین نیروهای نظامی و مردمی در عملیات بیت المقدس  پرداخت .

امینی در پایان به حفظ  آثار دفاع مقدس اشاره و گفت : این ها برای ما برکت است و این تجربه ها باید به نسل جدید آموزش داده شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها