مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد:

نتیجه سند 2030 جایگزینی فرهنگ غرب به جای آموزه‌های دینی است/ مسئولین در عملکرد خود از دوران دفاع مقدس بعنوان الگو بهره بگیرند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد بیان داشت: سند ۲۰۳۰ یعنی در طول ۱۳ سال اجرای آن با ورود به مراکز آموزشی ما آنچه را که غربی‌ها می‌خواهند، به فرزندان ما آموزش دهند و قران و مفاهیم دینی جای خود را به آموزش‌های روابط جنسی دهد.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۶۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید هاشم موسوی در جمع پرشورمردم، مسئولین و بسیجیان شهرستان رشتخواردر همایش سالروز گرامیداشت  فتح خرمشهر در محل حسینه ثارالله سپاه  این شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی فتح خرمشهر در ۳ خرداد ۶۱ گفت: پس از انقلاب پیامبر گرامی اسلام(ص) انقلابی به بزرگی انقلاب اسلامی ایران صورت نگرفته است، امروز اگر حرکاتی در کشورهای اسلامی، همچون شکل گرفتن تروریست و داعش به وجود می‌آید و اگر پیمانی با عربستان و آمریکا بسته می‌شود، برای سرکوبی جریان‌های هایی است که در انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین تجربه در انقلاب ما، دفاع مقدس است، اظهار داشت: دفاع مقدس ما گوشه‌ه‍ایی از جریان عاشورا بود، دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی برای مردم، کشور و مسئولین است.

موسوی با تاکید بر اینکه امروز نباید شهدا و راه این عزیزان را از یاد ببریم، اذعان داشت: شهیدان گنجینه دفاع مقدس هستند، رزمندگان راه را برای ما باز کردند، هرجایی که امروز با مشکلی مواجه می‌شویم، یک الگوی بسیار خوب با نام دفاع مقدس داریم.

وی یاداور شد: امروز مسئولین بیشتر باید از الگوی دفاع مقدس بهره بگیرند، اعتماد به جوانان و نگاه نداشتن به بیرون، مهمترین هدف امروز مسئولین باشد.

وی با اشاره به سخنان برخی که امروز اظهار می‌کنند، که ما نمی‌توانیم اقتصاد را مدیریت کنیم، تصریح کرد: این زیبنده کشور اسلامی نیست که امروز کالا‌های غیر ضرور وارد این کشور شود، وارد کردن خلال دندان از کشور‌های دیگر زیبنده کشورجمهوری اسلامی ایران نیست.

وی در ادامه نیز امضای سند ۲۰۳۰ را خلاف فرهنگ و آداب و رسوم کشور دانست و در این رابطه افزود: سند ۲۰۳۰ یعنی در طول ۱۳ سال اجرای آن با ورود به مراکز آموزشی ما آنچه را که غربی‌ها می‌خواهند، به فرزندان ما آموزش دهند و قران و مفاهیم دینی جای خود را به  آموزش‌های روابط جنسی دهد، مسئولین فرهنگی ما آیا خون شهدا این موضوع را بیان می‌کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه امنیت امروز حاکم بر کشور را مدیون خون شهدا هستیم، اذعان داشت: ما در جنگ ابهت ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم، ما در جنگ انقلاب مان را به دنیا صادر کردیم و از عملکرد خود یک لحظه نیز پشیمان نیستیم.

در پایان این همایش به همت بنیاد شهید شهرستان نیز از خانواده‌های شهدا ۸ سال دفاع مقدس تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها