بمناسبت گرامیداشت هفته ایثار و مقاومت:

برگزاری مراسم غباروبی مزار شهدا در طارم

بمناسبت گرامیداشت هفته ایثار و مقاومت مزار مطهر شهدای شهرستان طارم در شهر آببر با حضور مسئولین ادارات این شهرستان غباروبی شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۸۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم در مراسم غباروبی مزار شهدای طارم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته ایثار و مقاومت یاد و خاطره شهدای اسلام و هشت سال دفاع مقدس و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامیداشت و افزود: همه جا به شهدا احترام قائل هستیم و به دیده ایثار و شجاعت به آنها می نگریم.

حجت الإسلام محمد صادقی پور افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی قرار داریم که قسمتی از صلوات شعبانیه بعد از درود بر پیغمبر و آل ایشان در تعبیری می فرماید: نسبت به پیغمبر و آل او تعبیر اینست که اینها کشتی همیشه روان هستند در گردابهای خطرناک بنابراین هرکس به این کشتی سوار شد اهل نجات است و هرکس سوار نشود غرق می شود.

وی اظهار داشت: حدیثی از پیغمبر اسلام داریم که فرموده است مثل اهلبیت همانند کشتی نوح است بنابراین هرکس به اینها توسل جوید نجات یافته و به سعادت ابدی خواهد رسید.

امام جمعه شهرستان طارم ضمن گرامیداشت ۴ خرداد سالروز مقاومت و پایداری تصریح کرد: این روز بنام روز دزفول نامگذاری شده است که مردم این شهر بزرگ در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۶۰۰ نفر شهید نثار انقلاب اسلامی و آرمانهای مقدس آن نمودند و ۱۷۶ موشک، ۲۵۰۰ توپ و ۳۳۱ راکت را پذیرا شدند اما مردم شهر را خالی نکردند این نتیجه مقاومت و پایداری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار