خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول آیین بزرگداشت چهارم خردادروزمقاومت وپایداری مردم دزفول باحضورمسوولین لشکری وکشوری واقشارمختلف مردم بصیردزفول امروزپنجشنبه چهارم خردادماه درمصلای جمعه این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۹۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول آیین بزرگداشت چهارم خردادروزمقاومت وپایداری مردم دزفول باحضورمسوولین لشکری وکشوری واقشارمختلف مردم بصیردزفول امروزپنجشنبه چهارم خردادماه درمصلای جمعه این شهرستان برگزارشد.

امام جمعه ی دزفول در این همایش ابراز داشت: امروز برای ملت عزیز ما، استان دلاور و شهر قهرمان دزفول روز بزرگی است؛ روزی که نمایانگر گنج ایثار و مقاومت می باشد.

حجت اسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ادامه داد: روز چهارم خرداد برای همه ی ملت ما نماد مقاومت مردم در مقابل دشمن است؛ مردمی که در مقابلتجاوز دشمنبا شهامت و استقامت ایستاده و پایداری کردند.

سخنران آغازین برنامه اظهار داشت: زنان و مردان و همه ی اقشار مردم دزفول قهرمان با تمام قامت جانانه و مردانه مقابل دشمن ایستادند؛ شیرزنان و دلیرمردان جوانان را به جبهه اعزام نمودهو در پشت جبهه زنان ایستادگی کرده و پشتیبانی کرده وبرای جبهه امکانات فرستادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول اذعان کرد: خانه ها بر اثر موشک بعثی خراب می شد ولی مردم هر بار آنها را بازسازی می کردند تا جایی که برخی منازلتا سه مرتبهبازسازی شد.

وی بیان داشت: نماز جمعه در دزفول یک بار هم تعطیل نشد و دشمن با شلیک ۱۷۶ موشک ۲۵۰۰ توپ و هزارات راکت هواپیما به این شهر نتوانست به هدف خود برسد.

امام جمعه ی دزفول تاکید کرد: طبق منویات رهبری دفاع مقدس یک گنج است و نباید مشمول غفلت و فراموشی قرار گیرد؛ باید یاد و خاطره اش را زنده نگهداریم.

قاضی دزفولی متذکر شد: کسانی هستند که در داخل با دشمن هم صدا هستند. مردم بصیر و دانا هرگز از آرمان های انقلاب و گنج های آن دست بر نمی دارند.

سخنران آغازین برنامه یادآور شد: همان طور که شهید جهان آرا گفت: اگر شهر سقوط کند آن را پس می گیریم اما نباید ایمانمان برود؛باید مراقب ایمان جوانانمان باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول تصریح کرد: دزفول قهرمان توانست بیش از ۲۶۰۰ سردار و شهید فدای اسلام و کشور کند، هفت فرمانده ی لشکر تقدیم نماید که در فرهنگ ایثار و مقاومت سرمایه ای گرانبها هستند.

وی در پایان اعلام داشت: علما و بزرگان بسیاری در این شهرستان زیسته اند که مرحوم آیت الله قاضی نماینده ی امام راحل که دست رزمندگان را می بوسید و می گفت: «به دنبال رزمندگان به راه می افتم تا خاک قدمهاشان توتیای چشمم باشد» از آن جمله به شمار می رود.

قابل توجه است نمایشگاه پشتیبانی دفاع مقدس در حاشیه ی این مراسم برای مشاهده ی مردم و مسئولین حاضر آماده شده است.

همچنین اجرای گروه سرود، شعرخوانی به گویش دزفولی توسط ابراهیم نصرالهی و گروه نمایش از دیگر برنامه های این همایش می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها