خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه به طور قطع برای رسیدن به توسعه در جامعه باید نقش جوانان جدی گرفته شود، گفت: جوانان دارای انرژی بسیار بالایی بوده، اهل ابتکار و خلاقیت هستند و تلاش و کوشش سرلوحه کار آنها است.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۴۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، رسول منعم در همایش «جوانان شور و نشاط اجتماعی» و در جمع ورزشکاران و قهرمانان و پیشکسوتان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای گرانقدر ورزشکار اظهار داشت: از حضور غرورآفرین مردم شریف کشور و استان همدان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که گام مهمی در راستای عزت و اقتدار کشور و موجب سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، تقدیر می کنم .

وی افزود: حضور باشکوه مردم در این عرصه مهم و تاثیرگذار علاوه بر ایجاد نشاط و افزایش سرمایه اجتماعی موجبات امیدواری دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان در عرصه های جهانی فراهم آورد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری « پیروز اصلی انتخابات همان مردمی هستند که مشتاقانه و پر شور به صحنه آمدند تا به دنیا ثابت کنند که ایران اسلامی یک کشور مستقل است و مقتدر و نمونه بارز نظام مردم سالاری دینی است» .

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امروز اگر دشمنان نظام و انقلاب هدفگذاری می کنند، هدف اصلی آنها جوانان است بنابراین باید در این زمینه برنامه داشته باشیم و برنامه محور حرکت کنیم .

وی گفت: رشد اجتماعی و مسئولیت پذیری جوانان زیر بنای اساسی توسعه جامعه بوده و اگر جوانان با مکانیزم های رسمی و غیر رسمی پرورش یابند و به مهارت های اجتماعی مجهز شوند، می توانند مسئولیت پذیری فعالانه ای داشته باشند.

منعم با بیان اینکه به طور قطع برای رسیدن به توسعه در جامعه باید نقش جوانان جدی گرفته شود، عنوان کرد: جوانان دارای انرژی بسیار بالایی بوده، اهل ابتکار و خلاقیت هستند و تلاش و کوشش سرلوحه کار آنها است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در دیداری که با قهرمانان و پیشکسوتان عرصه ورزش کشور داشتند، فرمودند «قهرمانان و پهلوانان ورزش کشور سفیران هویت، تشخص، عزم راسخ، هوش بالا، ایمان و پایمردی به شریعت ملت ایران هستند، ورزشکاران قهرمان همانند قله ای هستند که زمینه‌ساز حرکت آحاد مردم به ویژه استعدادهای جوان به سمت قله می باشند» .

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان قهرمانان را مظهر توانایی یک ملت که اعتماد به نفس و اعتماد ملی مردم را افزایش می‌دهند، دانست و گفت: با وجود همه کمبودهای مالی که در سال ۹۵ در عرصه ورزش وجود داشت خوشبختانه ما شاهد عملکرد بسیار خوبی از برکت تلاش و کوشش همه دست اندرکاران ورزش حوزه ورزش بودیم .

وی در ادامه به گوشه ای از فعالیت های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: میزبانی ۱۵۱ رویداد کشوری در سطح استان، سه رویداد بین المللی، ۵۶۰ مورد دعوت قهرمانان استان به اردوهای تیم ملی و عضویت ۱۶۳ قهرمان در تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

منعم افزود: کسب ۸۸۰ عنوان قهرمان انفرادی کشور، کسب ۸۲ عنوان تیمی در مسابقات کشوری ، کسب ۴۳ عنوان فراملی در عرصه های برون مرزی و حضور ۱۰۰ تیم در لیگ های معتبر کشوری نیز از جمله توفیقاتی است که در سال گذشته با تلاش و کوشش همه دست اندرکاران در سطح استان و شهرستان حاصل شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز به خصوص در یک ماه گذشته شاهد تداوم توفیقات بیشتر بودیم که از جمله می توان به کسب قهرمانی و مدال طلا در مسابقات وشوی کشورهای اسلامی توسط آقای فرود ظفری بود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ابراز داشت: ورزشکاران بسیاری از این خطه به مسابقات ملی و فراملی معرفی شده‌اند و به طور قطع شهرستان نهاوند یکی از شهرستان‌هایی است که در این توفیقات نقش آفرینی کرده است و امروز بنا داریم در این همایش از این ورزشکاران و قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و نخبگان شهرستان نهاوند تقدیر و تجلیل کنیم .

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم اینگونه مراسم و همایش ها بتواند زمینه و بستر مناسبی را برای رشد، پویایی و اعتلای هرچه بیشتر ورزش و جوانان در سطح استان و شهرستان فراهم کند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات