خبرهای داغ:
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: 80 درصد تالیفات آیت الله جهرمی از استادهای برجسته حوزه در خصوص عموم مردم و اهتمام به اخلاق مداری است.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۵۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
80 درصد تالیفات آیت الله جهرمی در خصوص اخلاق مداری است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی روز پنجشنبه در مراسم رونمایی از کتاب بانوی ملکوت با اشاره به اینکه آیت الله جهرمی یکی از عالمان دردمند جامعه است گفت: بیش از 80 درصد از تالیفات ایشان در خصوص عموم مردم است که بخش اعظم این آثار با عنوان اخلاق مداری و برخی به زبان عربی است.

وی افزود: این امر نشانگر این است که علمای ما به جوانان و اخلاق مداری توجه ویژه‌ای داشته و در آثار و تالیفات خویش به آن پرداخته‌اند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه آیت الله جهرمی از مبارزان دوران انقلاب است گفت: ایشان در کنار تالیفات ارزنده خویش در خصوص زندگانی و شخصیت امامان معصوم(س) به تبلیغ نیز پرداخته است و چندین بار در زمان طاغوت زندانی شده است.

وی ادامه داد: همچنین ایشان برای تبلیغ، سخنرانی به شهرهای ایران و کشورهایی از جمله انگلیس، بلژیک، هلند مسافرت کرده از این رو باید زندگانی این عالم برای جوانان بیان شود تا ایشان با اهمیت انقلاب اسلامی و زندگی علما آشنا شوند.

فلاحی با اشاره به کتاب بانوی ملکوت گفت: در این کتاب که به زندگانی و شخصیت حضرت معصومه(س) اشاره شده است و می‌توان اخلاص و اخلاق نویسنده را درک کرد.

وی بیان کرد: این کتاب، درسی برای همه خوانندگان است تا وظیفه خویش را نسبت به امامان معصوم(ع) بدانند و این بانو را به عنوان الگویی برای خویش قرار دهند.

ارسال نظرات