خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

راهپیمایی حمایت از مردم بحرین در قم برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در روز جمعه برای حمایت از مردم بحرین و محکومیت رژیم آل خلیفه تظاهراتی را از مصلی قدس به چهارراه شهدا برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۵۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
راهپیمایی حمایت از مردم بحرین در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرالله لطفی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به مراسم 15 خرداد در قم اظهار کرد: این مراسم در ماه رمضان است و امام خمینی(ره) بر ضرورت زنده نگه داشتن روز 15 خرداد تاکید کردند.

وی ادامه داد: انتخابات 29 اردیبهشت با حضور حداکثری مردم برگزار شد و باید خداوند را به خاطر این حضور گسترده شکر کنیم، هیچ کدام از نامزدهای این انتخابات با شعار تقابل با نظام جمهوری اسلامی از مردم رای نگرفتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در این شرایط باید سالگرد قیام 15 خرداد را زنده نگه بداریم، در این روز تجمع از کنار بیت تاریخی امام خمینی(ره) در میدان روح الله پیش از ظهر شروع می‌شود و در نهایت برنامه 15 خرداد به مراسم نماز جماعت حرم حضرت معصومه(س) ختم خواهد شد.

لطفی با اشاره به مراسم سالگرد 15 خرداد اظهار کرد: به دنبال این هستیم که یک مراسم آبرومند را در این روز برگزار کنیم.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم بحرین اظهار کرد: بعد از جمعه برای حمایت از مردم بحرین و محکومیت رژیم آل خلیفه تظاهراتی از مصلی قدس به سمت چهارراه شهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قلوب آزادی خواهان جهان به دلیل جنایت اخیر رژیم آل خلیفه جریحه دار است، اظهار کرد: سفر معنی دار ترامپ رئیس جمهور آمریکا به منطقه و نشست سران مرتجع عربی در عربستان چراغ‌های سبزی بود که به رژیم آل خلیفه برای جنایت در بحرین داده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: شاهد شهادت مظلومانه انقلابیون بحرین و بازداشت آن‌ها و نیز سرنوشت مبهم آیت‌الله عیسی قاسم هستیم، مردم قم از همان ابتدای انتشار خبر این جنایت‌ها به دنبال برگزاری تجمعی برای بیان اعتراضات خود به رژیم آل خلیفه و حمایت از مردم بحرین و آیت‌الله عیسی قاسم بودند.

لطفی با اشاره به برگزاری مراسم روز 14 خرداد در قم گفت: باید مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) را در روز 14 خرداد در استان برگزار کنیم تا یاد امام راحل را در جامعه زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه روز 14 خرداد همچنین سالگرد انتخاب آیت‌الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی ایران است، اضافه کرد: روز 15 خرداد سالگرد آغاز قیام الهی امام خمینی(ره) است و همین مناسبت برنامه‌هایی را در شب و روز 14 خرداد برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید همه ارگان‌ها در برگزاری مراسم‌های انقلابی در استان قم مشارکت کنند و رسانه‌ها نیز این مراسم‌ها را پوشش می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار