مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

نفرت از امریکا باید با پوست و گوشت رهروان شهدا آمیخته باشد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جمع نیروهای مسلح آذرشهر با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، با بیان اینکه شهدا برای اعتلای اسلام ناب محمدی جانفشانی کردند، تاکید کرد: اگر پیرو شهداییم باید گوشت، پوست و استخوانمان با نفرت از امریکا آمیخته شود.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۹۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزت اله جعفری افزود: تلاش امریکائی ها حاکم کردن اسلام سکولار در کشورمان است، اسلامی که تهی از هر گونه استکبارستیزی است.

وی ادامه داد: امریکا برای گسترش خوی استعمارگری خود در منطقه از حامیان و نوکران خود در عربستان استفاده می کند، حامیانی که عاقبتی بهتر از صدام نصیب نخواهند داشت.

جعفری اضافه کرد: سعودی ها باید از سرنوشت صدام عبرت بگیرند و دلخوش به این رفت و آمدهای امریکایی ها نباشند.

 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه با ایمان و اراده و ولایت مداری می توان در برابر امریکا ایستاد و پیروز میدان شد، گفت: علت اصلی پیروزی در دوران دفاع مقدس نیر همین ایمان و اراده خلل ناپذیر و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بود.

سردار جعفری دوران دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ ایران دانست و اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی همانند جنگ احزاب در صدر اسلام همه همت خود را معطوف نابودی انقلاب کرده بودند که به توفیق الهی ناکام ماندند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار