خبرهای داغ:
مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی در آیین تجلیل و تکریم از امدادگران دخیل در سیل اخیر آذربایجان شرقی، گفت: جمعیت هلال احمر در طول سال با اجرای طرح های مختلف همواره در خدمت هموطنان است و در زمان وقوع حوادثی همچون حادثه سیل اخیر آذربایجان وظایف آن مضاعف می شود.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۹۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، سعید کنعانی افزود: امدادرسانی به این حوادث جز از طریق داوطلبان و امدادگران و جوانان که بصورت افتخاری و بدون چشمداشت و با عشق و علاقه قلبی لباس سرخ هلال احمر بر تن کرده و به کمک حادثه دیدگان می شتابندمیسر نخواهد بود.

وی ادامه داد: در حوادثی مانند سیلمعمولا همه مفقودان پیدا نمی شود ولی در حادثه سیل اخیر نجاتگران هلال احمر و همه نیروها با توسل به ائمه اطهار و تلاش و همدلی توانستند بفضل و کرم پروردگار همه مفقودان را پیدا کنند و شرمنده چشم انتظاران نباشند.

کنعانی از حمایت های همکاران کشوری و استانی خود تشکر و خاطرنشان کرد: بحمدالله ما امروز در استان شاهد یک اتحاد و همراهی بین همه دستگاه ها هستیم و همدلی در آذربایجان شرقی در بین ارگان ها حرف اول را می زند .

ارسال نظرات