مصطفی برزگر
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
موج بازداشت ها، تجاوز به مساجد و حسینیه ها،تهدید به ترور و هتک حرمت آیت الله شیخ عیسی قاسم نشان از اوج مظلومیت مردم آزادیخواه این کشور است.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۰۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه حکام بحرین در خصوص سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین ببانیه ایصادر کرده است، که در بخشی از آن چنین آمده است: جنایات وحشیانه آل خلیفه که نشان از جهالت و رذالت آنها دارد، در سال های اخیر به اوج شقاوت خود رسیده است.

آیت الله شیخ عیسی قاسم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ستاره آسمان تشیع می باشد؛ عالمی فرهیخته،شخصیتی متفکر، استکبار ستیز و مجاهدی خستگی ناپذیر است که عمر خود را در جهت وحدت بین مسلمانان صرف نموده است.
وقایع دردناک فشار و سرکوب مردم بیدار و مقاوم بحرین در سکوت و خفقان حاکم بر مجامع حقوق بشری همچنان ادامه دارد و موج بازداشت ها، تجاوز به مساجد و حسینیه ها،تهدید به ترور و هتک حرمت آیت الله شیخ عیسی قاسم نشان از اوج مظلومیت مردم آزادیخواه این کشور است.
اربابان امریکایی و انگلیسی آل خلیفه در تصمیم این رژیم علیه عیسی قاسم بی تقصیر نبوده و بدانند که این تصمیم مردم بحرین را در ایستادگی مقابل استعمارگران آمریکایی و انگلیسی قدرتمندتر می کند.

 همانطور که سردار سلیمانی در بیانیه ای تاکید کرد: یقینا آنها (آل خلیفه)می‌دانند تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله‌ای از آتش را در بحرین و سراسر منطقه پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه نخواهد گذاشت.
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن اعلام همبستگی با مردم بحرین ، اقدامات رژیم منحوس آل سعود و آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم را محکوم می نماید و از تمامی مراجع قانونی و بین المللی خواستار رسیدگی و لغو این تصمیم نابخردانه هستیم.

ارسال نظرات