خبرهای داغ:
مشاور وزیر آموزش وپرورش با اشاره به موضوع سند ۲۰۳۰ گفت: در این مورد التزام عملی و قلبی به بیانات مقام معظم رهبری باید داشت و باید با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری از این سرمایه بزرگ معنوی و سند تحول آموزش و پرورش حراست شود.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۳۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
سند تحول آموزش و پرورش حراست شود/طرح توانمندسازی طلاب شاغل در ۱۳ استان اجرا شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی ملکی امروز در نخستین نشست ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در سال 96، با اشاره به فعالیت‌های این ستاد در سال گذشته اظهار داشت: تدوین، پیگیری، تصویب و ابلاغ برنامه‌های ستاد، از جمله فعالیت‌های مهمی بود که از سوی آموزش و پرورش و مدیریت حوزه‌های علمیه در سال 95، ابلاغ شد و توافق‌نامه‌هایی با استان‌های با استان‌های دیگر امضا شد.

وی به دستاوردهای این ستاد اشاره کرد و گفت: برنامه‌های سال 96، به آموزش و پرورش و مدیریت حوزه‌های علمیه ارائه‌شده است که امیدواریم این فعالیت‌ها در سال جاری نیز به خوبی پیگیری شود.

مشاور وزیر آموزش وپرورش پیگیری توسعه طرح بهره مندی طلاب شاغل در آموزش وپرورش را مورد توجه قرار داد و افزود: این کار به منظور بهره مندی روحانیون شاغل در این وزارتخانه از خدمات و امکانات این طرح انجام‌شده است.

ملکی بابیان اینکه طرح توانمندسازی روحانیون شاغل در سال 95، کلید زده شد، تصریح کرد: این طرح برای 500 نفر پیش‌بینی‌شده بود اما به دلیل استقبال طلاب و روحانیون از این طرح برای بیش از 1000 نفر این دوره در 13 استان به اجرا درآمد.

مشاور وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه سیاست آموزش و پرورش تکیه کردن بر منابع پایدار این نهاد آموزشی است، افزود: روحانیون شاغل یکی از این منابع پایدار است که براین اساس دوره توانمندسازی روحانیون شاغل رسمی در آموزش وپرورش مورد توجه قرار گرفت.

ملکی با اشاره به موضوع سند 2030 گفت: در این مورد التزام عملی و قلبی به بیانات مقام معظم رهبری باید داشت و باید با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری از این سرمایه بزرگ معنوی و سند تحول آموزش و پرورش حراست شود.

ارسال نظرات