خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان تأکید کرد
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اشاعه فرهنگ و روحیه بسیجی در ادارات گفت: تفکر کارمند بسیجی ایجاد جهانی بر پایه زندگی حکومت اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۵۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
سرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: اطاعت از ولایت و و ایثار و مقاومت رمز پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بود.

وی با تأکید بر اشاعه فرهنگ و روحیه بسیجی در ادارات عنوان کرد: تفکر کارمند بسیجی ایجاد جهانی بر پایه زندگی حکومت اسلامی است.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کر: تفکر بسیجی تشکیل تمدن اسلامی است تا انسان‌ها هم زندگی دنیوی و هم زندگی اخروی خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: شکل‌گیری تمدن اسلامی از دل جامعه اسلامی است که بیرون می‌آید و تحقق این موضوع با زمینه‌سازی حکومت اسلامی است و مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند «با کارگزاران دینی می‌توان به این موضوع نائل آمد».

امیری تصریح کرد: ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهیم و در ادارات این فرهنگ را اشاعه دهیم.

وی با بیان اینکه بسیج نباید هزینه تراش و مزاحم ادارات باشد، گفت: بسیج باید هدف را بر یاری ادارات پایه گذاری کند و با برگزاری جلسات اخلاق تمام کارمندان زیر چتر بسیج قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات