امام جمعه شهرستان قدس گفت:سالها است که در کشور جمهوری اسلامی برد و‌باخت کسی مفهمومی ندارد و‌حضور پرشور مردم در انتخابات نشان داد،پیروزی واقعی هر انتخاباتی در ایران، خودمردم و‌انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۷۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان قدس،امروز حجت الاسلام سید ابوالقاسم میراحمدی،امام جمعه شهرستان قدس،در خطبه های اول عبادی-سیاسی این هفته شهرستان با تبریک‌ماه مبارک رمضان این ماه را،ماه مبارزه با هوای نفسانی خواندوگفت:ماه رمضان ماه مبارزه با نفس شیطانی است و‌ای امر موجب پاکی درون انسان و‌نزدیکی وی به خدا میگردد.

میر احمدی افزود:گرسنگی و تشنگی،کامل کننده ماه مبارک رمضان نیست وکمک به محرومان ونیازمندان از واجبات این ماه پرفیض است و‌آنها را از یاد نبریم.

امام جمعه شهرستان ،با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا، به عربستان خاطر نشان کرد:این سفر فتنه انگیز رئیس جمهور آمریکا، تنها در جهت  غارت کشور عربستان،این کشور ذلیل و‌محتاج صورت گرفت و‌تاریخ نشان داده است که  حمایت کشورهای کفار از مسلمانان زودگذر است.

وی ادامه داد:آمریکا که خود را ابر قدرت دنیا میداند،با خم شدن رئیس جمهور این کشور در مقابل شاه عربستان سعودی نشان داد ،که هم ذلیل است و‌هم خوار،زیرا به خاطر یک‌مثقال طلا هم کمر خم کردو هم سرش را پایین آورد و این حقارت این کشور از محور تروریستی منطقه است.


خطیب نماز جمعه شهرستان قدس،در خطبه های دوم خود  با تشکر از حضور مردم در حماسه انتخابات تصریح کرد:این حماسه در واقع امتحانی برای ملت بود و‌اگر ملت ما در این انتخابات شرکت نمیکردند،بی شک دشمنان  پیروز این انتخابات بودند.

میر احمدی،  در بخش دیگری از خطبه های خود،پیروز واقعی  انتخابات را مردم و‌انقلاب برشمرد و‌خاطر نشان کرد:مهم نیست چه کسی انتخاب شود، و‌چه کسی برنده انتخابات باشد،بلکه  حضور خود ملت  از اهمیت این انتخابات بود و در واقع پیروز نهایی این انتخابات مردم و جمهوری اسلامی بودندودر این جشن بزرگ  افتخار آفریدند.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس،در ادامه به سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و‌تاکید کرد:هر چقد توانستیم تا رشادت رزمندگان را در جبهه حق علیه باطل بیان کنیم،باز هم در بازگو‌کردن این وقایع نتوانستیم دلاوریهای این عزیزان را به خوبی برای مردم بازگو‌کنیم.

وی  بیان داشت:چه جوانان شیر دلی در این راه مقدس به شهادت رسیدند و‌با گذر زمان ،مردم ایران هیچ گاه دفاع شهدا را از کشور اسلامیاز یاد نبرند و پاس داشتند و از افتخارات جمهوری اسلامی این بود یک وجب از خاک ایران دست دشمنان نیفتاد.

میر احمدی در خاتمه به مناسبتهای هفته آتی اشاره کرد و‌گفت: مناسبتی که پیش رو‌داریم،روز مهر است که به نام روز حمایت از خانوادهای زندانیان نامگذاری شده است و از برکات جمهوری اسلامی یاوری از محرومین است و‌مردمش هم در این راه باید قدم برادند در کمک به خانواده های محتاج  و‌مستضعف کوتاهی نکنند.

شایان ذکر است:در خاتمه خطبه ها نیز مردم شهرستان قدس،در حمایت از شیخ عیسی قاسم،رهبر شیعیان بحرین و‌اقدام ظالمانه رژیم آل خلیفه در یورش به منزل این روحانی راهپیمایی کردند و‌ اقدام این رژیم ،در بازداشت جوانان بحرینی  و‌حمله به تظاهرات کنندگان این کشور  را محکوم کردند.
ارسال نظرات