جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسدران:
جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسدران گفت:تجربه نشان داده است که متکی بودن به غرب بارها باعث شکست شده است وماباید ازاین تجربه درس بیاموزیم.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۷۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد ساز ی خرمشهر رزمندگان بروجرد در گردهمایی پادگان گروه ۲۴بعثت سردارحسین نجات در جمع رزمندگان شهرستان بروجرد حضور پیدا کرد واظهارداشت: ما در صورتی می توانیم به قله های فتح وپیروزی برسیم که به خداوند متعال اتکاء نموده و نگاهمان به درون کشور باشد ومتکی به بیگانگان نباشیم.

وی افزود: تجربه نشان داده است که متکی بودن به غرب بارها باعث شکست شده است وماباید ازاین تجربه درس بیاموزیم.

جانشین اطلاعات سپاه پاسدران عنوان کرد:عظیم ترین پروژه ها در کشورمان توسط سپاه خانم الانبیاء وبه دست جوانان انقلابی خودمان ساخته می شود همانطور که دستیابی به انرژی هسته ای نیز مدیون تلاش وکوشش این جوانان بود.

وی گفت:امروز باوجود مستقر بودن ناوهای هواپیما بر آمریکا در منطقه خلیج فارس اقتدار ما دراین منطقه پابرجاست ودرصورت شلیک یک گلوله به سمت مابا پاسخ دندان شکنی مواجه خواهند شد.

جانشین اطلاعات سپاه خاطر نشان کرد :تجربه ۸سال دفاع مقدس به ما آموخت که اعتماد به جوانان انقلابی ایثار گر وفداکار باعث پیروزی کشور گردید، وتلاش وکوشش در همه عرصه های دیگر نیز بعد ازجنگ توسط این جوانان انقلابی وغیور باعث پیشرفت وعظمت کشور بوده است.

لازم به ذکر است در این گردهمایی رزمندگان بروجرد برنامه های دیگری شامل مسابقه ورزشی طناب کشی ،برپایی ایستگاه صلواتی ونمایشگاه عکس شهیدان واجرای نمایش نیز همراه بود.

 انتهای پیام/ز
ارسال نظرات