امام جمعه بروجرد:

سفرترامپ به عربستان همدستی آنان با تروریست ها را ثابت کرد

امام جمعه بروجرد گفت: عربستان به عنوان حامی اصلی تروریست در منطقه با کشتار مردم مظلوم بحرین، یمن و سوریه جنایات فراوانی را مرتکب شده که سفرترامپ به عربستان همدستی آنان با تروریست ها را ثابت کرد.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۸۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: حضور باشکوه ملت ایران در انتخابات دنیا را مات و مبهوت کرد و نشان داد که ملت ایران با استواری تمام راه خود را ادامه می دهند.

وی افزود:ملت در حقیقت به ندای رهبر انقلاب پاسخ دادند و با مشارکت بالای خود در انتخابات باعث سربلندی ایران اسلامی شدند.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: دوران رقابت انتخاباتی به پایان رسیده و رئیس جمهور منتخب، متعلق به همه ملت ایران است براین اساس باید فصل جدید رفاقت را برای ساختن ایران اسلامی آغاز کند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور منتخب باید مسیر کار مضاعف را در پیش گیرد و اولویت اصلی خود را رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه قرار دهد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سفر ترامپ به عربستان و حضور در اجلاس مضحک ضد تروریست گفت: اجلاس ریاض از قبل محکوم به شکست بود واین مراسم خوش رقصی حاکمان دولت های عربی برای آمریکا بود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: عربستان به عنوان حامی اصلی تروریست در منطقه با کشتار مردم مظلوم بحرین، یمن و سوریه جنایات فراوانی را مرتکب شده که سفرترامپ به عربستان همدستی آنان با تروریست ها را ثابت کرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به کشتار وحشیانه مردم ک4مظلوم بحرین در روزهای اخیر تصریح کرد:مردم مسلمان و بی دفاع بحرین به جرم مسلمان و شیعه بودن کشته می شوند و صدایی از حکام مستبد بحرین بیرون نمی آید.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: حمله به بیت آیت اله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین اوج رذالت دولت ال خلیفه را به نمایش گذاشت.

وی گفت: امت اسلامی وظیفه دارد تا حمایت معنوی خود را از مردم مظلوم و بی دفاع بحرین نشان دهد و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم سفاک آل خلیفه با شیعیان بحرین همصدا شود.

امام جمعه بروجرد در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، عبادت و بندگی است و فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان و نوجوانان با قرآن و مساجد محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: همگان باید حرمت این ماه را نگه داریم و از تظاهر به روزه خواری در اماکن عمومی پرهیز کنیم.

وی گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با قاطعیت با مظاهر روزه خواری در اماکن عمومی برخورد کنند زیرا بی حرمتی به فرایض دینی زیبنده بروجرد به عنوان یک شهرستان مذهبی نیست.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: اماکن تهیه غذا و اغذیه فروشی ها باید در ماه مبارک رمضان تعطیل باشند و اماکنی که برای تهیه غذای مسافران فعالیت دارند با استتار کامل به عرضه مواد غذایی بپردازند.

انتهای خبر/z


ارسال نظرات