امام جمعه ایلام گفت: هدف از سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه و شرکت در کنفرانس سران دیکتاتور و مزدور کشورهای عربی تشکیل ناتوی عربی-غربی و صهیونیستی برای مقابله با ملت ایران است
کد خبر: ۸۸۶۴۵۹۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های امروز نماز جمعه ایلام اظهار داشت: اظهارات جنگ طلبانه و گستاخانه رئیس جمهور آمریکا در ریاض دلیل روشنی بر دشمنی عمیق رژیم آمریکا علیه ملت ایران است.

وی گفت: ادبیات زشت ترامپ پس از برگزاری باشکوه و حماسی انتخابات ریاست جمهوری حاکی از ناتوانی و ناکامی آمریکا و متحدان غربی و عربی در منزوی کردن نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: علاوه بر این اذعان بیش از 50 کشور جهان بر قدرت فزاینده و مهارنشدنی انقلاب و نظام اسلامی مایه افتخار و نشان از اقتدار و عزت ملت و رهبری ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: دیپلماسی سکوت و لبخند باید در برابر اظهارات ترامپ و پادشاه کهنسال و فرسوده رژیم فاسد آل سعود تهاجمی و در تراز انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه ایلام افزود: هدف از سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه و شرکت در کنفرانس سران دیکتاتور و مزدور کشورهای عربی تشکیل ناتوی عربی-غربی و صهیونیستی برای مقابله با ملت ایران است.

وی گفت: موضعگیری رژیم آمریکا و حاکم فاسد سعودی حاکی از این واقعیت است که سایه جنگ علیه ایران گسترش پیدا کرده و ادعای این که مذاکرات هسته‌ای و برجام سایه جنگ را از فضای ایران دور کرده است تحلیلی غلط و خلاف واقع است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار داشت: حضور حماسی و غرورآفرین و بی‌نظیر ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری خنثی کننده توطئه دشمن و عامل ثبات سیاسی کشور است.

وی با بیان اینکه پیام این حضور وحدت، همبستگی، اتحاد و انسجام و مقابله با فشارها و تهدیدهای دشمنان است ادامه داد: آروزی موفقیت رئیس جمهور منتخب را داریم و امید است دولت آینده به وعده‌های خود عمل کند.

امام جمعه ایلام افزود: ایجاد رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار مملکت، خروج اقتصاد از رکود، تحقق وعده‌های زمین مانده در چهار سال دوم به عنوان مهم‌ترین کار محسوب شود و قطعاً شعار دادن و برپایی همایش‌های پرهزینه و تشریفاتی هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

لطفی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد: خرمشهر سمبل مقاومت است، خرمشهر برای ملت ایران تنها یک شهر نیست بلکه تاریخ گویای پایداری, ایثار, مقاومت و جاودانگی انقلاب است و فتح خرمشهر در تاریخ جنگ ایران و عراق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه ایلام به حمله وحشیانه دژخیمان رژیم فاسد آل خلیفه به بیت مرجع تقلید و رهبر انقلاب شیعیان بحرین اشاره کرد و افزود: این اقدام ره‌آورد سفر رئیس جمهور آمریکا به ریاض و چراغ سبز رژیم کودک‌کش آل سعود و آل خلیفه است.

وی ادامه داد: ملت مظلوم و بی‌دفاع و انقلابی بحرین با رهبری آیت‌الله شیخ عیسی قاسم علیه حاکم فاسد و دیکتاتور در خون آشام و مزدور آل خلیفه قیام کردند و برای احقاق حقوق پایمال شده و برای پایان دادن به ظلم و ستم و بی‌عدالتی که سال‌هاست توسط خانواده آل خلیفه و یک اقلیت بر اکثریت جمعیت بحرین صدها شهید و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی خود کرده‌اند.

ارسال نظرات