نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هدف اصلی شیخ عیسی قاسم ثبات آرامش و حفظ کشور بحرین بوده و آل سعود این مساله را تحمل نکرد و وحشیانه آن را دستگیر کرده است.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۹۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسج ازلرستان ، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر با اشاره به مشارکت 73 درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داست: این انتخابات حماسه ای از جلوه مردم سالاری دینی بود و در واقع شکوه دیگری از عظمت نظام و مردم ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود : حضور حداکثری مردم و شرکت بیش از 41 میلیون نفر در انتخابات ، بزرگترین پشتوانه برای نظام است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه این انتخابات در حالی برگزار شد که فضای جامعه آرام و امن بود عنوان کرد: مقام معظم رهبری با درایت تمام از مردم خواست به پای صندوق رای بیایند و مخالفان اذعان داشتند که رهبری با هوشمندی و ذکاوت توانست مردم و حتی مخالفان را به پای صندوق های رای بیاورد.

وی بیان کرد:مردم از رئیس جمهور منتخب انتظار دارند که به مشکلات روزمره مردم توجه کرده و برای پیشرفت و رشد اقتصادی کشور گام های خوبی بردارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به عربستان گفت: سفر ترامپ به عربستان به منظور اخاذی و منابع مالی آمریکا بوده است.

وی تصریح کرد: عربستان و آل سعود خیال می کنند با برقراری رابطه با آمریکا و خرید سلاح می توانند وضعشان را در منطقه ارتقا دهند.

وی افزود: ترامپ در اولین سفر خارجی خود به عربستان رفته و مشخص است که می خواهند اجماع منطقه ای علیه ایران را برقرار کنند، ما به آل سعود اعلام می کنیم حمله نظامی به ایران را به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه آل سعود پول مردم عربستان را به جیب آمریکا داده و با آن اسلحه تهیه می کند گفت: عربستان باید بدانند اسلحه نمی تواند آنان را برقدرتشان حفظ کند و باید به ملت خود تکیه کرده چراکه سلاح های خریداری شده قطعاً بر علیه آل سعود استفاده خواهد شد.

امام جمعه خرم آباد افزود: آل خلیفه در بازداشت و دستگیری شیخ عیسی قاسم در بحرین جنایت بزرگی مرتکب شده است.

وی بیان کرد: هدف اصلی شیخ عیسی قاسم ثبات آرامش و حفظ کشور بحرین بوده و آل سعود این مساله را تحمل نکرد و وحشیانه آن را دستگیر کرده است.

آیت الله میرعمادی گفت: متاسفانه مدعیان حقوق بشر و آزادی در دنیا سکوت مرگباری را در این رابطه پیش کرفته اند و دستگیری عیسی قاسم موج خشم جهانیان را برافروخته است.

 انتهای خبر/z
ارسال نظرات