خبرهای داغ:
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس؛
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس گفت: اراده ملتی که به یاری دین خدا میرود، خرمشهر و خرمشهرهای دیگر را هم آزاد می کند .
کد خبر: ۸۸۶۴۶۰۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت السلام فتحی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس در یادوراه آبروی محله شهید محمدرضا آدینه در روستای قلی تپه گالیکش گفت :  ارداه ملت ایرا خرمشهرها را آزاد می کند .

وی در ادامه افزود : امروز یادی میکنیم از شهدای سوم خرداد ، شهدای فتح خرمشهرکه در چنین روزی رزمندگان ما به پیروزی رسیدند . امروز یاد و خاطره همه ی شهدا ، امام شهدا و شهدای این روستا و شهدای مدافع حرم گرامی میداریم .  

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس در ادامه از سپاه پاسداران و پایگاه های بسیج جهت برگزاری چنین برنامه هایی تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت : امروز سپاه و بسیج پرچمداران نهضت جهاد و شهادت هستند و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می  دارند ، که این امر برای تداوم جمهوری اسلامی ایران  یک برکت بزرگ است  . امروز محله های ما منقش است از تصاویر شهدا و برپایی چنین یادواره هایی بسیار ارزشمند است .

حجت السلام فتحی بیان داشت: شهدای ما بسیار مظلومانه به شهادت رسیده اند اما در چند مکان مظلومانه تر به شهادت رسیدند که یکی از این مکان ها ، کردستان و شهدای این خطه می باشند که شهدای ما بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند و دیگری شهادت شهیدانی که در آب های ما بودند مثل شهدای هورالعظیم که در سنگرهای داخل آب به شهادت رسیدند.   

وی گفت: وقتی که اراده یک ملتی که ولی دارد، امام  و رهبر دارد، اراده ی ملتی که به یاری دین خدا میرود ، خرمشهر و خرمشهرهای دیگر را هم آزاد می کند . 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس گفت : امروزکه ما نگاه میکنیم به خیل عظیم جمعیت بسیج این نیروی معنوی مردمی که امام عزیزمان آن را پایه گذاری کرد و بر اساس یک انقلاب اسلامی معنوی پایه گذاری گردید  و توسط ملت انقلابی حمایت می گردد که این ملت انقلاب را از خودشان می دانند و پس از 38 سال نظام جمهوری اسلامی بیش  از 40 میلیون نفر پای صندوق های رای می آیند که باعث  تضمیین نظام جمهوری اسلامی می شوند.

وی در پایان، برگزاری چنین یادواره هایی را ضروری دانستند و زنده نگه داشتن یاد شهدا را اساس انقلاب اسلامی دانستند .

انتهای پیام/

خبرنگار خبرگزاری بسیج صادق فرامرزی

ارسال نظرات
پر بیننده ها