امام جمعه مهردشت گفت: بلوغ سیاسی امت حزب الله باعث امنیت و آرامش پسا انتخابات شد و به اهالي فتنه ۸۸ فهماند كه براي آنان مصالح نظام و انقلاب بر هر چیز دیگر رجحان دارد.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۱۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر به پیام مقام معظم رهبری در پی حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات پرداخته و گفت: دو تا نکته مهم در پیام رهبر انقلاب قابل ملاحظه است؛ اولین نکته این است که ایشان ضمن تشکر از حضور مردم و پر شور بودن انتخابات، فرمودند پیروز انتخابات، شما مردم ايران و نظام جمهورى اسلامى است كه به‏رغم توطئه دشمنان، توانسته است اعتماد اين ملت بزرگ را جلب كند.

وی افزود: رهبر انقلاب مردم را پیروز انتخابات معرفی کردند اما از طرفی بعضی از اندیشمندان و سیاستمداران دنیا گفتند پیروز انتخابات رهبر ایران است تا جايي‏كه حتي مخالفان را هم به پاي صندوق هاي رأي كشاند و کاری کرد که حتی دشمنان ملت ایران برای حضور مردم به پای صندوق های رای تبلیغ کنند.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور در عین رقابت جدی دومین نکته مهم در پیام رهبر انقلاب است؛ بسيارى از دشمنان ملت ايران از نارضايتى مردم و عدم حضور آن‏ها در انتخابات دم مى‏زدند در چنين شرايطى ملت ايران در اوج شور و در عين حفظ امنيت و متانت و آرامش به پاى صندوق رأی آمدند ودعوت امام و رهبر خود لبیک گفتند.

بلوغ سیاسی مردم به فتنه گران 88 فهماند که مصالح نظام بر هر چیزی برتری دارد/ مردم منتظر تحقق وعده های دولت
علیزاده تاکید کرد: نکته قابل توجه این است که بلوغ سیاسی امت حزب الله باعث این امنیت و آرامش شد و به اهالي فتنه ۸۸ فهماند كه براي آنان مصالح نظام و انقلاب بر هر چیز دیگر رجحان دارد.

خطیب جمعه مهردشت در ادامه به چند تذکر مهم مقام معظم رهبری در پیام انتخاباتی اشاره کرد و گفت: توجه به اتحاد و اتفاق عمومى که عامل مهم استحكام و اقتدار ملى است، تلاش دولت براى برطرف كردن مشكلات كشور و رعايت قشرهاى ضعيف، توجه به روستاها و مناطق فقير، در نظر گرفتن اولويتها، برخورد با فساد و با آسيب هاى اجتماعى، عزت ملّى در ارتباطات جهانى و اهتمام به اقتدار بين‏المللى نيز ازجمله‏ اولويت هاى مديريت انقلابى و اسلامى نیز از تذکرات مهم رهبر انقلاب به منتخب ملت بود.

حجت الاسلام علیزاده در بخش دیگر از سخنان خود از حضور چشمگیر مردم بخش بهمن و شهر مهردشت در پای صندوق های رای تشکر کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به سلامت به پایان رسید، هرکس از نامزدی طرفداری و تبلیغ کرد و همگان به هر آنکس که مد نظر داشتند رای دادند و این اشکالی ندارد چون انتخابات آزاد است، آنچه مهم است امروز رفاقت و همدلی با یکدیگر است.

وی گفت: رئیس جمهور متعلق به همه مردم است ولو کسانی که به او رای نداده اند، امروز همه باید به دولت کمک کنند و دولت هم باید به وعده های داده شده عمل نماید.

این مقام مسئول به برخی از وعده های دولت اشاره کرد و گفت: عمده وعده های مهم دولت دوازدهم عبارتند از پایان دادن به فقر مطلق، مبارزه با ريشه فساد، تولید سالانه ۹۵۰ هزار شغل ثابت و پايدار و حذف کامل قاچاق تا پايان دولت دوازدهم است که قطعا مردم منتظرند تا چه اندازه این وعده ها عملی می شود ومنتظر گزارش عملکرد دولت می مانند.

وی به منتخبین شورای اسلامی شهر مهردشت توصیه کرد که با کار و تلاش بی وقفه و با همدلی و همفکری، جهت آبادانی شهر قدم بردارند.

علیزاده در ادامه به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان و توطئه ایران هراسی و سخنان جنگ طلبانه دولت آل سعود در مورد ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: سفر ترامپ به منطقه حاوی نکات بسیار مهمی است اما شاه بیت این سفر تلاش برای ائتلاف‌سازی علیه ایران است.

وی افزود: ترامپ در حضور چند کشور اسلامی، ایران را متهم به عامل بی ثباتی در منطقه کرد و گفت همه باید کمک کنند تا ایران منزوی شود؛ این ها در حالی ایران را متهم به بی ثباتی و کمک به تروریسم می کنند که عربستان مرکز پرورش وهابیت و تروریست است که مردم بی گناه را قتل عام می کنند.

سرنوشت صدام در انتظار دولت عربستان است
علیزاده یادآوری کرد: براستی عامل انفجار تروریستی منچستر انگلیس که منجر به کشته شدن بیش از 20 نفر شد دست پرورده چه کسی است؟ دولت آل سعود نباید با چهار تا سلاح آمریکایی خودش را گم کند و غلط اضافه کند بلایی که بر سر صدام آوردند باید برای آنها درس عبرت باشد ترامپ در دوران تبليغات انتخاباتي‏اش گفته بود عربستان مانند گاوي است كه بايد طلا و دلار آن‏را دوشيد و سپس آن‏ را ذبح كرد.

امام جمعه مهردشت افزود: هرچند دشمنان انقلاب هیچ غلطی نمیکنند، اما وظیفه ما است تا آمریکا و دشمنان انقلاب را بشناسیم، بعضی به غرب وآمریکا خوش‌بین هستند، درحالی‌که ذات آنها چیزی جزدشمنی با اسلام ناب محمدی(ص) نیست.

وی ضمن محكوميت رژيم آل خليفه در سركوب مردم بحرين و يورش به بيت عالم بزرگ بحرينى شيخ عيسى قاسم‏ گفت: ماموران حكومتى بحرين كه مورد حمايت ماموران خارجى سعودى هستند، با يورش و تهاجم به مردم و ضرب و شتم گسترده آنان، آيت‏الله شيخ عيسى قاسم، رهبر مذهبى مردم بحرين را دستگير و به مكان نامعلومى منتقل كرده‏اند، در حالی که هيچ ‏يك از سران غربى،که مدعی حقوق بشرند رژيم سفاك آل سعود و آل خليفه را به‏خاطر چنين جناياتى تحت فشار و تحريم قرار نمى‏دهند. اين چهره‏ى كريه حقوق بشر دروغين غربى است.

ارسال نظرات