خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

حضور پر شورمردم در انتخابات پای بندی مردم به نظام را نشان داد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در 29اردیبهشت ماه گذشته، پای بندی و علاقه مردم به نظام اسلامی را نشان داد.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۱۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان؛حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی در همایش ادبی «فاطمه، کوثر ولایت» در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامیاردستانرای مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی را رای به آرمان های انقلاب اسلامی و انتخاب یک فرد روحانی مورد تائید ملت عنوان کرد.

وی ابراز کرد: این حضور باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و شناخت و مطالعه بیشتری در خصوص آن به عمل آید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص همایش در حال برگزاری نیز گفت: در حوزه شعر قدم های بزرگی از سوی بانوان برداشته شده است و باید قدردان این قشر باشیم.

ارزانی در خصوص کمبود امکانات نمایشی در شهرستاناردستانگفت: اگر آموزش و پرورش یک مدرسه را در اختیار قرار دهد آن را تجهیز و مورد استفاده قرار می دهیم و در دراز مدت باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی بیشتر استفاده کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامیاردستاننیز در این مراسم گفت: اختتامیه نهمین همایش کوثر ولایت بصورت استانی و دراردستانبرگزار شد.

فضل الله بصیرت افزود: 80 اثر از سوی بانوان شاعر به دبیرخانه همایش در سال 95 ارسال و پس از بررسی هشت اثر برتر مشخص و ارائه شد و در پایان افراد برتر لوح سپاس دریافت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار