خبرهای داغ:
جانشین سپاه انصار الرضا(ع) استان خراسان جنوبی گفت: سپاه و بسیج همواره مدافع نظام و اسلام بوده و هرگز بر خلاف مصالح نظام قدمی برنداشته‌اند و کسانی که فکر می‌کنند نشان دادن گوشه‌ای از ذخایر نظامی به معنی جنگ طلبی است بدانند حضور مقتدرانه مردم در صحنه و یقین دشمن به توان نظامی بالای ایران اسلامی تاکنون توانسته سایه جنگ را از این کشور کوتاه کند.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۲۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی در مراسم ویژه سالروز فتح خرمشهر در جمع رزمندگان و بسیجیان شهرستان فردوس اظهار داشت: آمریکا در ابتدای انقلاب از طریق توطئه نظامی، تجهیز صدام به سلاح‌های روز، پشتیبانی مالی کشورهای عرب مرتجع، ایجاد ناامنی در داخل کشور و تحریم نظامی و رسانه‌ای ایران قصد براندازی این نظام را داشت که با جانفشانی و مقاومت فرزندان این مرز و بوم شکست خورد.

وی اضافه کرد: در براندازی سیاسی که آمریکائی‌ها تجربه زیادی داشتند قصد داشت از طریق آرای عمومی مانند فتنه 88 و استفاده از توان مدعیان داخلی که خود را طلبکار این انقلاب می‌دانستند، نقشه شوم خود را عملی کند که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم این توطئه نیز به شکست انجامید.

دشمن به دنبال تغییر رفتار در مردم و مسئولان است

اسماعیلی تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال تغییر رفتار در آحاد مردم و مسئولان است و اگر مسئولی به جای اینکه حملاتش متوجه دشمن باشد به سوی نیروهای داخلی بود این تغییر رفتار ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواهند کاری کنند که به جای تجلیل از رزمندگان آنها بدهکار شوند تاکید کرد: این تفکر رزمندگان را فقط برای جنگ می‌خواهند و نباید در قبال خطراتی که متوجه کشور و نظام است موضع بگیرید.

جانشین سپاه انصار الرضا(ع) استان خراسان جنوبی تاکید کرد: سپاه و بسیج همواره مدافع نظام و اسلام بوده و هرگز بر خلاف مصالح نظام قدمی برنداشته‌اند و کسانی که فکر می‌کنند نشان دادن گوشه‌ای از ذخایر نظامی به معنی جنگ طلبی است بدانند: حضور مقتدرانه مردم در صحنه و یقین دشمن به توان نظامی بالای ایران اسلامی تاکنون توانسته سایه جنگ را از این کشور کوتاه کند.


امام جمعه فردوس نیز با بیان اینکه برخی می خواهند سیاسی بودن را از نیروهای مسلح بگیرند گفت: امام راحل همواره تاکید داشتند که نیروهای مسلح نباید حزبی شوند اما می‌توانند سیاسی باشند و آنها فقط فرمان خویش را از فرماندهی کل قوا می‌گیرند.

حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی خطاب به رئیس جمهور منتخب ملت گفت: اکنون که با صراحت می‌خواهید مقابل اشتباهات را بگیرید نگذارید از معنی کلمه آزادی سوءاستفاده شود و با قدرت مقابل کسانی که به اسم آزادی، بی‌بند و باری و رقص دختران و پسران را در جشن پیروزی شما رواج می‌دهند بایستید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز سوم خرداد را حماسه ملی برشمرد که حضور مردم آن را رقم زد.

سرهنگ ماشاالله محمودی تصریح کرد: پاسداشت حماسه سوم خرداد یعنی تکریم حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب و موجب مصونیت انقلاب در مقابل توطئه‌ها می‌شود.

 لازم بذکر است در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد شهرستان فردوس 7 شهید به نام‌های غلامحسین خلیل نیا، محمد جوادی، حسن دیاری، محمد باقر کارگر محبی، محمد ابراهیم بانوی، حسین نیکودل و سید جواد میررضوی تقدیم انقلاب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها