امام جمعه دامغان با انتقاد صریح از مواضع و سخنان رییس جمهور، وی و همه گروه‌ها سیاسی و مسؤولان را به تقوی سیاسی دعوت کرد و گفت: آقای روحانی ادبیات شما پیش و پس از انتخابات در شأن رییس جمهور ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۳۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های بصیرت افزا و دشمن‌شکن نماز جمعه باشکوه این هفته که با حضور گسترده مردم دیندار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) دامغان برگزار شد با تجلیل از خلق حماسه بیش از 40 میلیونی ملت آگاه ایران اسلامی و شرکت قریب به 80 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت، ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب اظهار داشت: براساس فرمایشات روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب، پیروز انتخابات یک شخص و یا یک گروه نیستند، بلکه ملت، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز این حماسه بزرگ حضور هستند.

امام جمعه دامغان با انتقاد صریح از مواضع و سخنان رییس جمهور بیان این مطلب از سوی وی که در انتخابات 29 اردیبهشت صلح و آشتی رأی آورد را ناصحیح خواند و خاطر نشان کرد: آقای روحانی بیش از 16 میلیون رأی پاک مخالف و منتقد شما افراط‌ گرا، خشونت طلب، تنش آفرین نیستند و بکار بردن این الفاظ از سوی شما برای آنها بسیار نادرست است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور و همه گروه‌ها سیاسی و مسؤولان را به تقوی سیاسی دعوت می‌کنیم، افزود: ما دو نوع سیاست اموی و علوی داریم، زمامداران جامعه اسلامی باید تقوی داشته و در مسیر عدالت و سیاست علوی حرکت کنند؛ آقای رییس جمهور، سیاست بدون دیانت، ضلالت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان تأکید کرد: آقای روحانی ادبیات شما پیش و پس از انتخابات در شأن رییس جمهور ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست، پدرانه با ملت سخن بگویید و فتح و پیروزی ملت غیور ایران در انتخابات را ارج بنهید، اینکه به مشهد می‌روید به آن سید بزرگوار توهین می‌کنید و هوادارانتان برای شما کف و سوت می‌زنند ناپسند است، آیا دوباره روی آن را دارید که به مشهد سفر کنید؟

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به اینکه سیاست باید در راستای خدمت به مردم استفاده شود، اظهار داشت: آقای روحانی، بیش از 16 میلیون رأی مردم را ببینید و حرف آنها را بشنوید، ما شما را دوست داریم اما توهین به نهادهای انقلابی و زیر سؤال بردن حضور مردم تنها به جرم انتقاد از شما و ده‌ها سخن دیگر که برخلاف مصالح کشور پیش و پس از انتخابات بکار بردید در شأن شما به عنوان رییس جمهور ایران اسلامی نیست.

رمضان ماه عزت و شرافت و برکت است

امام جمعه دامغان در ادامه با اشاره به فرارسیدن شهرالله الاکبر، رمضان ماه میهمانی خدا، این ماه را بهترین فرصت برای تقویت ایمان و اراده و تعالی روح دانست و گفت: رمضان ماه توجه به قرآن، ماه عزت و شرافت و برکت، ماه دور ریختن کینه‌ها و صله رحم است، باید این فرصت بی‌نظیر معنوی را قدر بدانیم.

گفتنی است، تأکید بر حمایت از خانواده‌های زندانیان و تلاش و مشارکت مردم و خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، توصیه به منتخبان شوراهای اسلامی مبنی بر حفظ وحدت و انسجام در راستای رشد و توسعه پایدار، محکوم نمودن جنایات رژیم آل خلیفه و تعرض و هجوم به بیت آیت الله شیخ عیسی قاسم، از دیگر بخش‌های خطبه‌های امروز نماز جمعه دامغان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها