امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: آمریکایی ها می دانند نمی توانند موجب انزوای جمهوری اسلامی ایران بشوند و در تلاش هستند با سناریوی ایران هراسی در منطقه تجهیزات نظامی خود را به کشورهای عربی بفروشند
کد خبر: ۸۸۶۴۶۴۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی با اشاره به سفر رئیسجمهور آمریکا به عربستان، افزود: آمریکا با راه اندازی ایران هراسی در منطقه درصدد فروش تسلیحات نظامی خود به کشورهای عربی است .

وی تصریح کرد: روزنامه نیویورکتایمز بعد از این اقدام رئیس جمهور آمریکا نوشت: ایران بزرگتر از آن است که ترامپ بتواند آن را منزوی کند، یعنی حتی خود آمریکاییها نیز میدانند که نمیتوانند موجب انزوای جمهوری اسلامی باشند.

خطیب جمعه مراغه ادامه داد: اصلیترین هدف این ناامنیها و فروش تسلیحات نظامی به کشورهای منطقه ایجاد حاشیه امن برای رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت الاسلام پورمحمدی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای راز و نیاز با خداوند متعال و شبهای قدر در این ماه مبارک فرصتی برای توبه به درگاه خداوند است.

عضو خبرگان رهبری با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه تمام شد و آنچه مهم بود حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات بود که باعث تحکیم پایه های نظام شد .

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه رأی هر دو نامزد اول و دوم قابل توجه بود خاطرنشان کرد: هم رأی حجتالاسلام روحانی در این انتخابات قابل توجه بود و هم رأی حجت الاسلام رئیسی به عنوان نفر دوم، که در طول تاریخ پس از انقلاب سابقه نداشته است نامزد دوم در این سطح رأی بیاورد.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب علی جلیلی شیشوان به عنوان نماینده مردم مراغه و عجبشیر گفت: تعدد نامزد های نمایندگی در مراغه موجب شد که آقای جلیلی به عنوان منتخب مردم از شهرستان عجبشیر انتخاب شود که این انتخاب را برای وی نیز تبریک عرض میکنم و امیدواریم در رابطه با مسائل مربوط به منطقه بیشتر تلاش کنند.


ارسال نظرات