خبرهای داغ:
آیت‌الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: اگر بنا باشد عده‌ای به بهانه پیروزی گناه کرده و به رقاصی و حرمت‌شکنی قدم بردارند مردم خود جلوی آن‌ها را می‌گیرند و نمی‌گذارند خون شهدا پایمال شود.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۶۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج نیوز، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان ظهر امروز  اظهار کرد: از خدا می‌خواهیم که ما را در ماه مبارک شعبان بخشیده باشد و با بخشیده شده از سوی پروردگار وارد ماه مبارک رمضان شویم.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد تأکید کرد: سال‌های گذشته هم گفته‌ام و امسال هم تکرار می‌کنم غذاخوری‌ها نباید در طول روزهای ماه مبارک رمضان باز باشد؛ حتی خارجی‌ها هم باید متوجه شوند که وارد شهری مذهبی شده‌اند نباید به بهانه آن‌ها این مغازه‌ها باشد.

وی تصریح کرد: اصفهان باید مانند همه عرصه‌ها در این زمینه هم پیشگام باشد؛ شهر دین‌دار را باید کامل نمایش داد؛ چرا عده‌ای در جشن پس از انتخابات روسری از سرخود برمی‌دارند در هوا می‌پیچانند این عمل در شأن شهر اسلامی اصفهان نیست و واقعاً جای تأسف دارد.

امام‌جمعه اصفهان بابیان اینکه اگر همه احساس مسئولیت کنند دیگر شاهد گناه نخواهیم بود، گفت: اینکه عده‌ای برقصند و عده‌ای دیگر فقط نظاره‌گر باشند هر دو جایگاهشان یکجا خواهد بود؛ سکوت درجایی که باید حرف زده شود گناه است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اظهار اینکه هرلحظه باید خود را در پیشگاه خداوند ببینیم، اظهار کرد: امتحان‌های الهی و بلا برای رشد انسان است برای اینکه متذکر شود و به‌سوی خدا بازگردد.

وی  با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات، گفت: دشمنان خارجی و داخلی نمی‌خواستند که شاهد حضور و مشارکت پرشکوه ملت ایرانی اسلامی باشند ولی مردم با حضور خود مشت محکمی دردهان آن‌ها زدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان  اصفهان تصریح کرد: اگر برخی سستی‌ها و اینکه گفته شد برخی از جاها تعرفه دیر رسید یا کندی صورت گرفته در کار نبود، به طور قطع آمار مشارکت بیشتر بود؛ از مردم خوبمان هم به خاطر حضورشان تشکر می‌کنیم؛ باید کمک کنیم تا وعده‌های داده‌شده عملیاتی شود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به امنیت خوب کشور و به‌ویژه در انتخابات، گفت: شما خودتان شاهد هستید کشورهایی همچون آمریکا با چه مشکلاتی روبرو هستند حتی پس از روی کار آمدن ترامپ همچنان در آمریکا علیه او راهپیمایی می‌شود.

وی تصریح کرد:  اگر بنا باشد عده‌ای به بهانه پیروزی گناه کنند و به رقاصی و حرمت‌شکنی قدم بردارند مردم خود جلوی آن‌ها را می‌گیرند و نمی‌گذارند خون شهدا پایمال شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خطاب به مسئولان دولتی گفت:  طوری نشود که دوقطبی دین و بی‌دین در کشور ایجاد شود یا اینکه به حرمت‌شکن چراغ سبز نشان داده شود.

وی بابیان اینکه دشمنان روزبه‌روز علیه اسلام نقشه می‌کشند، گفت: حضور ترامپ در عربستان و سپس رفتن به رژیم صهیونیستی حاوی پیام‌هایی است؛ حضور برخی از کشورهای اسلامی در کنار رییس‌جمهور آمریکا برای دست‌بوسی مایه ذلت برای کشورهای اسلامی است.

امام‌جمعه اصفهان، با اشاره به کج دهانی‌های ترامپ و عربستان به ایران، تصریح کرد: اتحاد مردم ایران تنها راه شکست دادن آن‌هاست و همان‌طور که امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

گفتنی است در پایان نماز جمعه این هفته اصفهان، نمازگذاران با برپایی راهپیمایی اقدامات رژیم آل خلیفه را محکوم و از شیخ عیسی قاسم حمایت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها