خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز تأکید کرد: اگر بعضی‌ها خواب برجام موشکی، برجام منطقه‌ای، خواب معامله روی امنیت کشور را می‌بینند مطمئن باشند که این خواب را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۶۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه که در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد با دعوت مسلمانان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: در روزهای زندگی نسیم‌هایی به وزیدن می‌‌گیرد و ما خود را باید در معرض آنها قرار دهیم.

وی ماه‌های شعبان، رجب، رمضان، روزه گرفتن، کار خیر، نمازجمعه را از جمله نسیم‌های الهی برشمرد و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی دیگر از نسیم‌های الهی است و هرکس خود را در معرض آن قرار داد برنده شد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: هرکسی امروز خود را در مسیر انقلاب اسلامی و ولایت الهی قرار دهد که در واقع همان ولایت علی‌بن ابیطالب(ع) و اهل بیت(ع) است، برنده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برای بهره‌مندی از نسیم الهی باید زنده و بیدار بود و شرایط منطقه بسیار حساس است، عنوان کرد: راهپیمایی امروز در حمایت از شیخ عیسی قاسم در مسیر نسیم ظلم‌ستیزی قرار گرفتن است.

حاجتی با اشاره به فراز و نشیب‌های انتخابات و اینکه عده‌ای در بیرون از کشور با ماهو‌اره‌های خود سم‌پراکنی می‌کردند تا خروجی انتخابات را شکست جمهوری اسلامی ایران نشان دهند، گفت: بدانند که خود و اربابان آنها این آرزو را به گور خواهند برد، این نظام قوی است و شکست نمی‌خورد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اعتراض برخی‌ نسبت به انتخابات عنوان کرد: دوستانی در کشور اعتراضاتی دارند و ما از شورای نگهبان درخواست داریم که به این اعتراضات توجه جدی کند.

وی با بیان این‌که تمام معادلات جاری نشان از قوی شدن روز به روز جمهوری اسلامی ایران دارد، گفت: خدا می‌داند آن چیزی که در پیش‌روی ایران و در پیش‌روی دشمن قرار دارد حاکی از پیروزی ایران و شکست دشمن است.

حاجتی تأکید کرد: اگر بعضی‌ها خواب برجام موشکی، برجام منطقه‌ای، خواب معامله بر روی امنیت کشور را می‌بینند مطمئن باشند که این خواب را به گور می‌برند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این‌که خلاف اکثر دوره‌های ریاست‌جمهوری آمریکا، این رئیس جمهور نادان و دیوانه اولین سفر خارجی خود را به خاورمیانه (غرب آسیا) و مرکز شیطان یعنی ریاض انجام داد، با اشاره به امضای قرارداد تسلیحاتی آمریکا و ریاض عنوان کرد: اینها با اهداف پیچیده سیاسی، امنیتی، اقتصادی برای منطقه برنامه‌ریزی می‌کنند و وزیر امورخارجه آمریکا به صراحت اعلام کرد که هدف ما ایجاد اتحاد علیه ایران است و هدف اصلی تمام این کارا به شکست وا داشتن ایران است.

حاجتی منطقه خاورمیانه را ملتهب و آبستن حوادث بزرگ برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمن بداند ملت ایران تا آخرین نفس و تا رسیدن به پیروزی که امام(ره) بشارت آن را دادند همواره در سنگر دفاع از ارزش‌ها باقی خواهد ماند و شعار پرشور هیهات من الذله بر زبان آن جاری است.

امام جمعه موقت اهواز سند 2030 را یک لکه بسیار ننگ‌آور برای کسانی که محرمانه آن را امضا کردند اعلام کرد و گفت: این سند را در کشور به اجرا درآوردند اما رهبرمعظم انقلاب نگذاشتند؛ آنها باید استغفار کنند نه این که توجیه کنند، انتخابات و رقابت انتخاباتی تمام شد و الان باید در صحنه باشند و به وعده‌های خود عمل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها