راهپیمایی مردم غیور قرچک در حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم

خبرگزاری بسیج: مردم غیور قرچک در حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر دینی شیعیان بحرین راهپیمایی پرشکوهی برگزار کردند.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۶۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج؛ در پی فراخوان مراجع تقلید و نگرانی‌های رهبر انقلاب نسبت به سو قصد به شیخ عیسی قاسم، مردم شهرستان قرچک، امروز پس از اقامه نماز جمعه این شهرستان از مصلای شهر  تا  محل اداره آموزش و پرورش شهرستان راهپیمایی کردند.

حجت الاسلام عبدالله پور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه پانزده خرداد با اشاره به جایگاه مرجعیت در مکتب تشیع، تعرض رژیم آل خلیفه به خانه رهبر دینی مردم بحرین را محکوم کرد و اظهار داشت: دستگیری رهبر شیعیان بحرین در جهان اسلام بازتاب گسترده ای داشته و همه مراجع تقلید در حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم بیانیه‌ها و اطلاعیه‌هایی صادر و حمایت همه جانبه خود را از این عالم دینی اعلام کردند.

وی، محکومیت جنایات آل خلیفه را از دیگر محورهای تظاهرات خودجوش مردم قرچک عنوان کرد و افزود: همچنین خطبای نمازجمعه در سراسر استان ها نیز بیاناتی را در این زمینه بیان کردند.

عبدالله پور تصریح کرد: علاوه بر قرچک و تهران در شهرهایی همچون اصفهان، مشهدمقدس، قم، شیراز، کرمان، تبریز، بوشهر، رشت و شهرکرد نیز تظاهرات خودجوش مردمی در حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم برگزار شد.

 نویسنده خبر: سعید خاکسار

 

 

ارسال نظرات