امام جمعه ابرکوه:

رئیس جمهور نیمی از کشور را با سخنان دلسرد کننده دفع نکند/ قرارداد نظامی آمریکا با عربستان، تقویت مادر تروریست در منطقه است

امام جمعه ابرکوه گفت: کشور دچار مشکلات مختلف است و رئیس جمهور منتخب نباید با حرف های دلسرد کننده نیمی از جمعیّت کشور را دفع کند، بلکه باید پیشگام یاری جستن از رقیب برای پیشرفت و آبادانی کشور باشد.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۹۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در آخرین جمعه ماه شعبان به بیان سخنان پر اهمیت حضرت رسول اکرم(ص) در خصوص اهمیت ماه رمضان پرداخت و گفت: ماه مبارک رمضان ماهی قرین با برکت و رحمت و بخشش الهی بر همه انسان هاست.

وی گفت: بسیاری از اولیاء خدا بوده و هستند که وقتی ماه رمضان می آید به استقبالش می روند، سجده شکر می گذارند که خداوند آنها را زنده نگه داشته تا این ماه را درک کنند و از برکات و رحمت الهی در این ماه بهره مند شوند.

حجت الاسلام حسینی همگان را بر استفاده از فضائل ماه مبارک رمضان دعوت کرده و گفت: رمضان برای بندگان خوب خدا فرصت توفیق و تلاش برای تغییر و اصلاح در اخلاق و رفتار جهت غلبه دادن روح بر جسم است؛ این ماه مبارک را قدر بدانید و در این ماه در مقام بندگی خدا باشید و برای اموات و احیاء دعا و قرآن بخوانید.

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگر از سخنان خود به حضور پرشکوه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شورای سلامی شهر اشاره کرد و افزود: این انتخابات به رغم شائبه هائی که در عرصه سیاسی کشور از سوی طرفین رقابت ایجاد کرد که به دور از اخلاق انتخاباتی بود، سرانجام شیرین با حماسه حضور بیش از چهل ملیون نفر داشت.

وی بیان کرد: اکثریت قریب به قاطع واجدین شرایط به پای صندوق های اخذ رأی آمدند که به اهداف و آرمان های نظام اسلامی بله گفتند و شکوه، عظمت و افتخار ملی را به نمایش گذاشته و نشان دادند که به رغم توطئه های مختلف دشمنان داخلی و خارجی هنوز انقلاب اسلامی مقتدر و پویا است و زندگی در پرتو آن بهترین گزینه مردم این کشور است.

حجت الاسلام حسینی به نقش کلیدی و محوری رهبر انقلاب در برپایی این حضور ملی اشاره کرد و گفت: در این میان نقش محوری مقام معظم رهبری در فراخوان مردم به این مهم، مدیریت و هدایت کلان افکار عمومی که مورد اعتراف دوست و دشمن واقع شد، تا جائی که اذعان داشتند که هوش و زکاوت رهبری انقلاب حتی مخالفان را هم به پای صندوق های رأی کشاند، نباید نادیده گرفت.

این مقام مسئول برگزاری انتخابات را در اوج امنیت و آرامش عنوان کرد و این ویژگی را به گفته مقام معظم رهبری مخصوص انتخابات در نظام اسلامی و نشانه مردم سالاری دینی دانست و تصریح کرد: خروجی این انتخابات، انتخاب مجدد حجت الاسلام دکترحسن روحانی به سمت ریاست جمهوری بود و این نتیجه برای همه مردم قابل قبول است و رئیس جمهور، رئیس دولت مقبول دوازدهم برای تمام ملت است و ما موظف به همیاری با وی هستیم.

انتظار ملت از منتخبان ریاست جمهوری و شورای شهر عمل به وعده هاست/ حمله روحانی به رقبای انتخاباتی نشان داد که وی در هیجانات رقابتی متوقف شده است

امام جمعه ابرکوه افزود: انتظار ملت ایران از رئیس جمهور منتخب این است که قول و وعده های خود را عمل کند، رفاقت بعد از رقابت در مرحله پسا انتخابات یکی از این وعده هاست تا همدلی و وحدت رویه که دست خوش تب و تاب انتخابات بود به میان مردم باز گردد، امّا متأسفانه حجت الاسلام روحانی در اوّلین نشست خبری خود نشان داد که همچنان در هیجانات رقابتی به سر می برد و در آن فضا متوقف شده است!

امام جمعه ابرکوه با انتقاد از اینکه چرا در سخنان رئیس جمهور منتخب، همچنان رقیب مورد حمله قرار می گیرد گفت: کشور دچار مشکلات مختلف است، باید در امر حل مشکلات همه به رئیس جمهور را کمک کنند، لذا شما نباید با حرف های دلسرد کننده نیمی از جمعیّت کشور را دفع کنید، بلکه پیشگام یاری جستن از رقیب برای پیشرفت و آبادانی کشور باشید.

حجت الاسلام حسینی انتظار دیگر ملت از دولت جدید را تشکیل دولتی با مجموعه ای از سلایق بیان کرد و گفت: دولت جدید باید به دور از جریان بازی و جناح گرائی، کابینه ای جوان، انقلابی و فراگیر تشکیل دهد و خود را وامدار هیچ طیف و جناحی نداند و تنها در این صورت است که یکپارچگی ملی و پرهیز از دوقطبی شدن کشور را به لطف خدا شاهد خواهیم بود.

خطیب جمعه ابرکوه در بخش دیگر از سخنان خود به سفر ترامپ به عربستان پرداخت و گفت: در هفته گذشته اوّلین سفر خارجی ترامپ به عربستان و اسرائیل صورت گرفت و با این سفر و استقبال خائنان حرمین شرفین از او، ائتلاف رسمی عربی، غربی و عبری به نمایش درآمد.

وی تاکید کرد: تقابل عربستان با ایران به خاطر همپائی این مثلث شوم است و با اینکه رئیس جمهور آمریکا در مبارزات انتخاباتیش حکومت عربستان را مطرود می دانست اما به گفته خودش عملاً برای آن ها عربستان گاو خوبی است که باید کاملاً او را دوشید و بعد کشت!

امام جمعه ابرکوه افزود: برای آمریکا چه نفعی بالاتراز این که بزرگترین قرار داد نظامی به ارزش صد میلیارد دلار با عربستان ببندد و به بهانه ایران هراسی، کشوری را تقویت و حمایت کند که مادر تروریست و حکومتی دیکتاتور، مستبد و خونخوار است.

حسینی نتیجه این پیمان شیطانی آمریکا اسرائیل و عربستان را یورش آل خلیفه به خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم در بحرین عنوان کرد که طی آن جمعی از مردم شهید و زخمی و دستگیر شدند و گفت: خودکامگان آل خلیفه باید بدانند خوش رقصی برای آمریکا و عربستان و مقابله با مردم حق طلب بحرین، سرانجامش مرگ سیاسی آنها خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار