خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع):

امروز نیروهای بسیجی و مسلح بدهکار هیچکس نیستند

جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح افتخار این نظام هستند و نباید برخی افراد در کشور دق دل خود را روی سر نیروهای مسلح خالی کنند و امروز نیروهای بسیجی و مسلح بدهکار هیچکس نیستند.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۹۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صفرعلی اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در جمع ایثارگران و خانواده های معظم شهدای سرایان، خرمشهر را نماد ایستادگی و مقاومت ملت شریف ایران در مقابل ابر قدرتها خواند و گفت: فتح خرمشهر روز ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد .
 
وی افزود: تمام مصیبت های همه مسلمین و جهان اسلام زیر سر آمریکا است و این جرثومه کثیف دشمن شماره یک همه مسلمین عالم می باشد برای همین هم هر کشور و ملتی که برخلاف میل او حرکت کند طرح براندازی آن حکومت را در دستور کار خود قرارمی دهد.
 
آنان که از شعار مرگ بر آمریکا بدشان می آید، راه اندازی جنگ 8ساله علیه ایران توسط آمریکا را از یاد برده اند
 
جانشین فرمانده سپاه استان اظهارکرد: برخی از عناصر سرسپرده در داخل کشور از شعار مرگ بر آمریکا بدشان می آید و باید پرسید که آیا اینان نمی دانند که راه اندازی جنگ بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط این ابرقدرت انجام گرفته است و جوانان و نوجوانان آن روز ما به بهای خون و جان خودشان توانستند پیروزی های بزرگی همچون فتح خرمشهر را بدست آورند.
 
اسماعیلی گفت: نیروهای مسلح افتخار این نظام هستند و نباید برخی افراد در کشور دق دل خود را روی سر نیروهای مسلح خالی کنند و امروز نیروهای بسیجی و مسلح بدهکار هیچکس نیستند.
 
وی بیان داشت: به روزهای بزرگ جنگ ، عملیات بیت المقدس، امام راحل(ره) و رهبری افتخار می کنیم و اگر توانستیم کشور را سربلند نگاه داریم بخاطر هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام راحل بوده است.
 
جانشین سپاه استان اظهارداشت: بخاطر همت مردم با حضور حداکثری در پای صندوقهای رای باید به ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و این حضور حداکثری در ادامه همان فتح خرمشهر می باشد البته بداخلاقی های زیادی هم انجام گرفت که انشاء الله شورای محترم نگهبان با درایت و اقتدار پیگیری می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار