فرمانده سپاه کهنوج:

کسانی که به پذیرش سند ۲۰۳۰ افتخار میکنند در کهنوج جایگاهی ندارند

فرمانده ناحیه کهنوج گفت: کسانی که به موضوع پذیرش سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو افتخار میکنند در کهنوج جایگاهی ندارند و این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شود، و امضای این سند و اجرای بی سر و صدای آن قطعاً مجاز نیست و به دستگاه های مسئول نیز اعلام شده است.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۹۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سرهنگ پاسدار مجید روهنده فرمانده سپاه ناحیه کهنوج  اظهار کرد:امروز شاهد عزت و  عظمت ایران اسلامی در منطقه هستيم که به برکت خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران به دست آمده است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشيم.و امنيت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهداست و همه ما باید پاسدارانی برای ارزشهای دفاع مقدس باشيم.
وی افزود: رزمندگان غیور ایران اسلامی در عملیات آزادسازی خرمشهر کار بزرگی کردند و درسی فراموش‌نشدنی به دشمنان انقلاب اسلامی دادند.
فرمانده سپاه ناحیه کهنوج بیان نمود: سوم خرداد تجلی اراده ملی و دفاع از تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بود که رزمندگان اسلام موفق شدند با اجرای عملیات بیت‌المقدس همه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.
وی تصریح نمود: خرمشهر نماد از ایثار و مقاومت و پیروزی ایمان بر کفر است، خرمشهر با سلاح ایمان توانست در برابر رژیم بعث مقاومت کند و باز پس گیری خرمشهر هم ممکن نبود مگر با سلاح ایمان و ایثار.
سرهنگ روهنده ادامه داد: آزاد سازی خرمشهر از لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق بوده که در کشورعزیزمان این روز به واسطه استقامت ٬ پایداری و ایستادگی فراوانی به عنوان روز پيروزی ناميده می شود.
فرمانده سپاه کهنوج بیان داشت: فتح خرمشهر جهشی بلند به سمت فروریختن دژهای متجاوزان بعثی بود وی در پایان رمز موفقيت نظام جمهوری اسلامی ایران را در تبعيت محض از فرامين مقام معظم رهبری ٬دشمن شناسی و وحدت و یکپارچگی مردم دانست.
وی خاطرنشان کرد:کسانی که به موضوع پذیرش سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو افتخار میکنند در کهنوج جایگاهی ندارند و این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شود، و امضای این سند و اجرای بی سر و صدای آن قطعاً مجاز نیست و به دستگاه های مسئول نیز اعلام شده است.
سرهنگ روهنده ادامه داد: اینجا جمهوری اسلامی ایران است و در این کشور مبنا اسلام و قرآن است. اینجا جایی نیست که سبک زندگی معیوب و ویرانگر و فاسد غربی بتواند اعمال نفوذ کند. در نظام جمهوری اسلامی پذیرش چنین سندی، معنا ندارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار