محمدی گفت: با توجه برگزاری این مراسم با شکوه در ماه مبارک رمضان از استان اصفهان شهرستان ؛ کاشان،آران و بید گل ، نطنز و اردستان در این مراسم حضور می یابند.
کد خبر: ۸۸۶۴۷۰۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، عباس محمدی مسئول اردویی راهیان نور سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان و مسئول کمیته اعزام ستاد برگزاری بیست و هشتمین  سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: روز چهارشنبه 3 خرداد  ستاد برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به ریاست معاون استانداری اصفهان  و با حضور کمیته های تخصصی ستاد  استان تشکیل جلسه داد.
 
وی ادامه داد: در این جلسه که سایر مدیران اجرایی استان حضور داشتند مقرر گردید با توجه برگزاری این مراسم با شکوه در ماه مبارک رمضان  تنها چهار شهرستان؛ کاشان،آران و بید گل ، نطنز و اردستان در این مراسم حضور می یابند.
 
محمدی خاطر نشان کرد: این چهار شهرستان به دلیل  امکان دسترسی آسان تر نسبت به سایر شهرستان های استان به استان تهران در این مراسم شرکت می کنند.
 
وی افزود: علاوه براین اعزام ها در تمامی شهرستان های استان و شهر اصفهان مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
 
مسئول کمیته اعزام ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  گفت: در این جلسه که به منظور هماهنگی کمیته های تخصصی ستادبزرگداشت  ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار گردید مقرر شد شهرستان های اعزام کننده در صبح روز 14 خرداد ماه در قالب کاروان 4 کاروان سفر خود را آغاز کنند.
 
محمدی در پایان ضمن یادآوری اعزام های صورت گرفته در ادوار گذشته مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ، خاطر نشان کرد: استان اصفهان در مراسم های گذشته با نسبت بیشتری در این مراسم حضور می یافت به شکلی که در تمامی شهرستان ها توفیق حضور پیدا می کردند.
 

ارسال نظرات